Ati Xpress 1200 256mb, maar draait maar 128mb hoe schakel je dat over in je bios?

Status
Niet open voor verdere reacties.

RiCkii

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2007
Ik heb een tijdje terug een pc gekocht (1,5 maand)
Daar zou een videokaart van 256 mb in moeten zitten
Tot voor kort wist ik niet dat hij maar 128 mb draaide:confused:
Totdat ik de nieuwe ati catalyst driver installeerde en zag dat ie maar 128 aangaf(heey dat rijmt:p ) Dus ben ik meteen terug naar de winkel gegaan en die mensen zeiden dat ik het via me bios kon veranderen, Maar hdat is me tot nu toe niet gelukt, Dus mijn vraag is of een van jullie mij daar misschien mee kan helpen?
VOlgens mij zijn de specs van em pc hier niet nodig, zowel hoor ik het graag van jullie en zet ik het er ff op, ff geen zin om everest te downlaoden:P

het is trouwens een ati Xpress 1200 onboard
Alvast bedankt

Rick Veldkamp

Je moet voor jezelf eerst eens uitmaken wat voor jou het belangrijkste is (meest belangrijk voor de toepassingen die je gebruikt). Is je werkgeheugen belangrijker dan zou ik het laten zoals het nu is. Die 256 mb haalt hij tenslotte van je ram geheugen weg.

Je moet voor jezelf eerst eens uitmaken wat voor jou het belangrijkste is (meest belangrijk voor de toepassingen die je gebruikt). Is je werkgeheugen belangrijker dan zou ik het laten zoals het nu is. Die 256 mb haalt hij tenslotte van je ram geheugen weg.

ja dat weet ik, maar ik game nog al graag en met dat ram geheugen zit het dan wel goed.
Maar het probleem is juist dat ik niet weet hoe ik het kan veranderen, dus ook niet kan testen wat beter is.
De pc die ik heb gekocht is een acer en acer die hebben zo een *** bios waar je niks in kan veranderen dus mijn vraag is hoe ik het anders kan doen;)

Voor ram zou ik zeker naar 512 mb gaan.

De pc die ik heb gekocht is een acer en acer die hebben zo een *** bios waar je niks in kan veranderen dus mijn vraag is hoe ik het anders kan doen;)

Dan is het misschien wel handig als je meld welk type Acer je hebt, zonder dat wordt het wel erg gokken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan