kom site niet meer in !

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael.J

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2001
Hallo ,ik krijg deze melding wanneer ik die site wil openen ,voorheen kon ik erin komen maar nu ik cookies verwijderd heb kom ik er niet meer in ,heb veel geprobeerd maar hopeloos ,wie weet wat ik moet doen ..\\\\

U bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken.
U bent mogelijk niet gemachtigd om deze map of pagina met de aangeleverde referenties te bekijken.

--------------------------------------------------------------------------------

Als u denkt dat u deze map of pagina moet kunnen raadplegen, kunt u proberen contact met de eigenaar van de website op te nemen via het e-mailadres of het telefoonnummer dat op de link verwijderd ivm huisregels webpagina is vermeld.

Klik op Zoeken als u naar andere informatie op het Internet wilt zoeken.

HTTP-fout 403 - Verboden
Internet Explorer

Alvast bedankt

Mikey

Laatst bewerkt door een moderator:
Om welke pagina gaat het?

1 In eerste instantie denk ik dat met het verwijderen ook je vermoedelijk opgeslagen wachtwoord is verwijderd.
Je kan proberen op de website te komen door gewoon naar de hoofd paginga te gaan en zo naar het inlogscherm door te klikken. ( www.naamvandewebsite.com\hierhelemaalniks meer achter)
Kan ook zijn dat je je wachtwoord heb veranderd op de site en dat het oude wachtwoord juist nog wel word geladen... in dit geval moet je in je internetopties juist nog even verwijder wachtwoorden aanklikken.
Denk dat je het iedergeval in de instellingen van je internet explorer kan oplossen.

Hallo ,ik krijg deze melding wanneer ik die site wil openen ,voorheen kon ik erin komen maar nu ik cookies verwijderd heb kom ik er niet meer in ,heb veel geprobeerd maar hopeloos ,wie weet wat ik moet doen ..\\\\

U bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken.
U bent mogelijk niet gemachtigd om deze map of pagina met de aangeleverde referenties te bekijken.

--------------------------------------------------------------------------------

Als u denkt dat u deze map of pagina moet kunnen raadplegen, kunt u proberen contact met de eigenaar van de website op te nemen via het e-mailadres of het telefoonnummer dat op de link verwijderd ivm huisregels webpagina is vermeld.

Klik op Zoeken als u naar andere informatie op het Internet wilt zoeken.

HTTP-fout 403 - Verboden
Internet Explorer

Alvast bedankt

Mikey

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan