Stop,Algemene Beschermingfout

Status
Niet open voor verdere reacties.

rinawou

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2001
Hallo
Ik zit hier met een PC die maar niet aan de praat te krijgen is.
Het is een AMD K7 1000MHZ
Geheugen 384MB

Deze Kan ik een heel end instaleren totdat resterende tijd nog 333 min aangeeft Dan krijg ik de Algemene beschermings fout
Deze luid:

STop: 0X00000024 (0x001902FE,0XF889AB38,0XF889A834,0XF827EF39)

NTFS.SYS - ADDRESS F827EF39 BASE ATF8245000, DATESTAMP 41107EEA
Kan iemand mij mischien helpen of moet ik de PC gewoon weggooien
Vr gr Rinawou

Vaak gaat het om een hardwarefout van een schijf of schijfcontroller. Controleer of alle kabels van je schijven en naar het moederboard goed vastzitten

Vaak gaat het om een hardwarefout van een schijf of schijfcontroller. Controleer of alle kabels van je schijven en naar het moederboard goed vastzitten
Hoi
Ja, alles is al diverse keren nagelopen, ook andere harde schijven er aan gehangen . maar hij blijft deze fout dioorgeven
vr gr rinawou

stop algemene beschermingfout

Dan wordt het waarschijnlijk windows opnieuw erop zetten
hoi
ja, dat is dus het punt ,hij geeft die algemene beschermingsfout aan bij het instaleren van een nieuwe orginele xp
gr rinawou

kan je proberen met de windows XP cd naar het recoveryconsole te gaan en dan chkdsk te doen.

stop algemene beschermings fout

hoi
hoe werkt dar dan????????
gr rinawou

* Klik op de Start knop
* Klik met de rechter muisknop op "Deze Computer" en kies "Verkennen"
* Klik met de rechter muisknop op de schijf die je wil controleren en selecteer "Eigenschappen"
* Klik op het tabje "Extra"
* Klik op de knop "Nu Controleren"
* In de dialoog die verschijnt vink je beide opties aan en vervolgens klik je op start
* Waarschijnlijk zie je een bericht dat exclusieve toegang tot de schijf nodig is en dat de schijfcontrole zal starten bij de volgende keer dat Windows gestart wordt. Klik op ok om akkoord te gaan.
* Herstart de computer

Ben bang dat het zo niet gaat, windows staat er immers niet op, misschien dat het via de herstelconsole via de XP cd gaat, op deze manier.

stop algemene beschermingsfout

Ben bang dat het zo niet gaat, windows staat er immers niet op, misschien dat het via de herstelconsole via de XP cd gaat, op deze manier.
hoi beide bedankt. ik wacht op mijn schoonzoon want die is in dit soort dingen handiger dan ik. u hoort nog of het gelukit is. daarnaast blijrf ik open staan voor alle adviesen
vr gr rinawou

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan