ik kom er niet in.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kees19

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2007
hallo, ik heb totaal geen verstand van computers, maar zou iemand mij kunnen helpen. mijn pc start niet meer op als hij windows (xp) aan het laden is springt hij na een tijdje op slaap stand. (entering sleep...) en dan begint hij weer opnieuw met opstarten en zo gaat het maar door. vrij lastig want ik zou eigenlijk bij mijn documenten moeten voor een offerte! HELP!

Kom je wel in je veilige modus?
(tijdens opstarten herhaaldelijk op F8 drukken)

Is het misschien een Acer desktop computer?

(Kan ook zo zijn bij andere merken, maar van Acers heb ik het zelf meegemaakt):
Als je de systeemkast open hebt staan, dan sluit de pc automatisch weer af naar slaapmode.
Kijk dus na of je de systeemkast wel geheel gesloten hebt.

Succes,

Tijs.

hoe weet ik of mijn systeem kast gesloten is? en de veilige modus pak hij ook niet.. wel bedant dat jullie willen helpen

groeten

als hij windows (xp) aan het laden is springt hij na een tijdje op slaap stand. (entering sleep...) en dan begint hij weer opnieuw met opstarten en zo gaat het maar door.

Die slaapstand kan je uitschakelen:
Het in- en uitschakelen van de slaapstand is te regelen via het onderdeel Energiebeheer van het configuratiescherm, tabblad Slaapstand. Na het uitschakelen is het bestand HIBERFIL.SYS verdwenen, dit maakt veel schijfruimte vrij.

Bron: (Copy/paste van) SchoonePC.nl

Laatst bewerkt:
oke, maar hoe kom ik daar als ik mijn pc niet kan opstarten?

de veilige modus pak hij ook niet..

Hoezo niet?
reageert -ie niet als je kiest voor veilige modus? Of krijg je dat scherm niet?
Kom je ook niet in je BIOS? Anders zou je deze kunnen instellen op Optimise Settings.

ik kom niet in de veilige modus nee. en ook niet in de laatst werkende stand zeg maar..

nja ik ben nu niet in de buurt van mijn pc. maar dan ga ik dast straks even proberen.. maar is er misschien een mogenlijkheid om met een laptop in mijn documenten van de pc te komen? thanks voor je hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan