HP Deskjet 720c

Status
Niet open voor verdere reacties.

jim423

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2007
Hey allemaal,

Ik wist niet precies waar ik het moest stellen jullie hebben niet echt een printer sectie.

Ik heb een pc met XP erop en printer word gezien als parallel port device.
Nu wil ik de printer toevoegen bij windows printer en faxen maar hij verstuurd de afdrukopdracht wel maar de printer blijft stil (geen lampje knipperen).
Nu komt dat omdat ik die paralllel port device moet installeren.
Nu het probleem ik moet dus de driver uit XP halen (levert HP niet want zit al ingebouwd), maar deze kan ik niet selecteren. Dacht dat XP misschien de driver in de system32 map had staan maar daar stond ie ook niet.
Hij zit via parallel heeft geen USB poort/ondersteuning.
De parallele poort is gewoon goed geinstalleerd.
Zou de printer niet compitabel zijn met XP ?

Grtz Jim

Welkom op Helpmij.:)

De HP 7xx werkt prima onder Xp, zelfs via het netwerk.:)

Topic verplaatst naar de printer sectie. Die hebben we namelijk wel degelijk.

Hardware > Printers / scanner / All in one.

Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij.:)

De HP 7xx werkt prima onder Xp, zelfs via het netwerk.:)

Topic verplaatst naar de printer sectie. Die hebben we namelijk wel degelijk.

Hardware > Printers / scanner / All in one.

Sorry had ik denk ik over het hoofd gezien.

Deze handleiding had ik ook al gevolgd maar als ik dan wat print komt er geen reactie van de printer, blijft niets doen, als ik restart komt die parallel port device weer met zn XP installatie wizard maar daar kan ik niet uit printers kiezen.

Die printer staat gewoon in de driverlijst van windows zelf, doe het maar eens handmatig.

En de LTP poort staat in de bios op de juiste parameters?

Heb ik gedaan, hij geeft geen reactie (de printer), wat moeten de parameters zijn in de BIOS ?
Hij heeft een Foxconn mobo.

Dat daar de LPT poort op standaard staat en de daarbij behorende IRQ 7 gebruiken.

Ook even kijken of de ACPI op enabled staat, dan wijst windows virtuele IRQ's toe.

Ook zou je in apparaatbeheer kunnen kjken bij die poort, welke IRQ is toegewezen en of er geen conflict is.

Ik weet dat er geen conflict is, het apparaat werkt correct stond er.
De PC is in elkaar gezet door een pc zaak dus die zullen het toch wel goed ingesteld hebben ?
Ik ga in het weekend nog wel even langs om te kijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan