vista encrypted files

Status
Niet open voor verdere reacties.

dendielie

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2007
ik had men oude pc zen harde schijf geformatteerd en ik heb men bestanden op een externe harde schijf gezet.Nu wou ik die bestanden overzetten naar mijn nieuwe pc maar ik kan ze niet openen omdat ze encrypted zijn,weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Ik neem aan dat je oude pc Windows XP bevatte? De bestanden zullen dan voor de gebruikersnaam en wachtwoord die je op je oude pc gebruikte alleen toegangkelijk zijn.

Heb je al geprobeert om dezelfde account gegevens in te stellen in Vista. Dus gebruikersnaam en wachtwoord?

Misschien heb je hier wat aan, kan je misschien op een andere xp machine dezelfde user aanmaken. http://support.microsoft.com/kb/308993

nee,die andere was ook vista,maar men username en wachtwoord is hetzelfde als de vorige pc denk ik.

nee,die andere was ook vista,maar men username en wachtwoord is hetzelfde als de vorige pc denk ik.

Ja, maar als je je beveiligingscertificaat niet hebt bewaard, dan kan je het niet meer uitpakken. File encryptie kan je niet zomaar omzeilen door het te kopieren en op een andere PC te zetten met zelfde gebruikersnaam en wachtwoord.

Decryptie certificaat weg = files onbruikbaar. Anders zou encryptie ook weinig zin hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan