hitman pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

pakestok

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2007
wat vinden jullie van hitman pro?
is dit een goed of slecht programma

wat voor dingen moet je nou op je computer hebben tegen virussen en spyware enz.

Helemaal &^%$*$%$*^&)*()+

Nooit gebruiken is mijn oordeel !!!!!

Maar de meningen zullen verschillen.

Als jij een programma wil die je zelf niet hoeft in te stellen en volledig voor jou zijn werk doet is het een goed programma die gebruik maakt van onderandere een aantal erg goede malware verwijder programmaś.

Wil je iets meer in eigen hand hebben en zelf alles instellen dan is het niets voor jou,

Kwalitatief?
Er schreeuwen altijd mensen die zeggen dat HMP verkeerde zaken verwijderd. Mij in al mijn jaren als ondersteuning van vele vrienden en familie nog nooit gebeurt

Er zeggen ook mensen dattie niet alles weghaald.... Welk programma doet dat wel. is dan mijn vraag, dat zijn er maar weinigen.

Ik zeg niet dat je hem moet gebruiken, ik zeg ook niet dat je hem niet moet gebruiken, ik zelf heb bij anderen alleen maar goede ervaringen met HMP, zelf houd ik van wat meer controle dus op mijn eigen pc staat hij niet

het nadeel van dit progr. is dat je geen bakcup terug kan zetten.

wat voor dingen moet je nou op je computer hebben tegen virussen en spyware enz.
Je moet in ieder geval één (en niet meer!) antivirusprogramma installeren. Kijk in deze sectie even rond en je ziet er voldoende. Je hebt freeware- en betaal-programma's.
Dan kun je nog een aantal antispyware en anti-adwareprogramma's installeren. Daar kun je er wel meerdere van nemen, wat de één over het hoofd ziet, kan de ander vinden. Hier kun je ook kiezen tussen freeware- en betaalprogramma's.

Antivirus.

Alwill Avast! Antivirus, Freeware.
AVG Antivirus.
Kaspersky.

Om er een paar te noemen.

Antispy/adware.

Spybot Search & Destroy, Freeware.
Ad-Aware 2007, Freeware.
Spywareblaster.

Om ook hier een paar bekende te noemen.

NB: over Hitman Pro bent ik het volledig met Ellasa eens. Een paar jaar terug zaten er nog wel een aantal vervelende "bugs" in het programma. Na diverse updates is het programma niet duidelijk slechter of beter dan alle andere antimalware-programma's. Sommige mensen vinden het systeem van een aantal bekende programma's in één pakket met geautomatiseerde afhandeling niet sympathiek.
Maar die bedrijven hadden Mark Loman, maker van Hitman Pro, al lang gevonden als ze het er niet mee eens waren.

Laatst bewerkt:
Maar al je een voor een die progr. draait dan kan je de backup nog wel terug zetten van die progr..

wat vinden jullie van hitman pro?
is dit een goed of slecht programma

Mag ik jou wijzen op de zoekfunctie van Helpmij.nl
Deze vraag is al zeer vaak gesteld en daar zou jij van kunnen leren.

Wat puppie zegt zal ik doen maar al die topics zijn altijd meningsverschillen en moet toch aan jezelf liggen wat jij handig vind!

het nadeel van dit progr. is dat je geen bakcup terug kan zetten.

Dan heb jij een andere HMP dan wij. Ooit gehoord van de quarantine?

HMP, was er eerst huiverig voor, mijn mening is na testen ( zie andere topics over HMP ) veranderd, de laatste versies zijn flink verbeterd ten opzichte van de oudere versies, die wel magertjes waren.
Ik raad HMP niet aan maar ook niet af.

En soms kan het ook handig zijn dat alles automatish gaat

niet iedereen weet bij handmatig verwijderen wat hij/zij moet doen.!

supernova<:shocked:

En soms kan het ook handig zijn dat alles automatish gaat

niet iedereen weet bij handmatig verwijderen wat hij/zij moet doen.!

Ja, maar meestal staat de Delete / Remove / Verwijder -knop vrij duidelijk in beeld, en er zijn zat handleidingen te vinden als je er echt niet uitkomt en de programma's hebben vaak ook Help-bestanden...

ik bedoelde eigenlijk met (handmatig verwijderen) de eventuele spyware/malware die gevonden wordt

supernova<:shocked:

Puppie heeft je post niet verwijderd, dat was ik aangezien je antwoord totaal geen onderbouwing had

en al de andere posten, die ook al in een ander topic met hetzelfde onderwerp staan hebben dat wel ?:rolleyes:

Ik zal dat topic over het hoofd gezien hebben dus weet ik niet. Dit topic ken ik wel en heb ik ingegrepen.

Ik zal dat topic over het hoofd gezien hebben dus weet ik niet. Dit topic ken ik wel en heb ik ingegrepen.

mss was dan een vermelding van verwijdering op zijn plaats, zo gebeurt het op de meeste andere fora, but, no hard feelings :)

Over posts verwijderen gesproken.
Kan een mod alle posts in dit topic verwijderen die geen raakvlak hebben met het al dan niet goed zijn van HMP (dat is dus inclusief deze)?

;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan