HarHarMsnVirus

Status
Niet open voor verdere reacties.

justtrytohelp

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2007
Yo,

Mn chick heeft een op een link geklikt vna iemand vhaar msn.
Nu heeft ze een soort vna virus op haar pc.
Dit geeft de fouten:

[C]orine:love:[M]aikel.. * ziek zegt:
is that you on this photo hotsexymodels.net/photo26.

Het probleem is dat ze dit automatisch zegt door het virus en zeer irritant is
Ze heeft avg spyware gedownload maar die vind niks..

HOe lost mn sgatteke dit op?

Mvg

Maikel

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou de link in je bericht weghalen, lijkt me niet echt handig.

En een MSN-virus is beter te verwijderen als je MSN ook verwijdert. Nadat het virus weg is kan je MSN weer installeren.:)

Link verwijderd, het is inderdaad niet handig deze link te plaatsen.:rolleyes:
NOD32 begon hier gelijk te stuiteren.

Link verwijderd, het is inderdaad niet handig deze link te plaatsen.:rolleyes:
NOD32 begon hier gelijk te stuiteren.

------ HarHarMsnVirus -------

misschien Link (inactief) tonen.

weet je in ieder geval waar je-- NIET-- heen moet
ps ook handig om aan je kinderen te laten zien.( bij wie msn aardig populair is).

gr: supernova<:shocked:

Laatst bewerkt:
ik ben er ook me besmet, hoe kom k er vanaf word helemaal gek vn die advertentie popups van ringtones en zo.

las iets over het verwijderen van msn, hoe doe ik dat. ben in alle staten, it er aan te denken om mijn pc een format c te geven.

pleae please help me! :(

Doe eerst maar even het volgende:

Ga naar de Kaspersky Online Scanner ( moet met Internet Explorer ) en klik dan op Kaspersky Online Scanner. Zorg dat in IE ActiveX toegestaan wordt en klik op Accept. Daarna komt er ( heel waarschijnlijk ) een gele balk bovaan, klik hierop en kies voor ActiveX-besturingselement installeren. En daarna moet je nog een keer op Accept klikken en op Install / Installeren. Nu wordt de laatste database gedownload. Klik vervolgens op Next. Daarna kan je kiezen wat en hoe er gescand moet worden. Kies voor een uitgebreide volledige scan door te klikken op My Computer. Laat na de scan alle gevonden virussen verwijderen.

C:\Program Files\MSN Messenger\msnmsgr.exe Infected: Backdoor.Win32.MSNMaker.ae skipped

Ik denk dat dit hem is, na een scan van kaspersky

Verwijder MSN volledig eerst, doe daarna nog een scan, en als alles schoon is kan je MSN weer herinstalleren.

ik heb nu de scann lopen, heb in de tussentijd msn verwijderd, maar ik had dus eers msn moeten verwijderen.:(

ik heb nu de scann lopen, heb in de tussentijd msn verwijderd, maar ik had dus eers msn moeten verwijderen.:(

Is niet zo een ramp, maar doe daarna voor de zekerheid nog een volledige scan. Dit kan ook in de nacht, als er veel gescand moet worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan