• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

fotobestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hopman

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2007
Ik heb van mij camera foto op schijf gezet en kom deze gewoon openen en bewerken .Nu geeft de comp aan "geen voorbeeld beschikbaar" het zijn jpg bestanden.
Who knows ?
vaste bedankt
maarten

Met schijf bedoel je op je harde schijf? Met welk programma open en bewerk je deze?
En waarom zet je deze vraag onder "Excel" ??

Laatst bewerkt:
sorry

Met schijf bedoel je op je harde schijf? Met welk programma open en bewerk je deze?
En waarom zet je deze vraag onder "Excel" ??

inderdaad harde schijf van pc open het met met adobe en geeft dan aan kan foto niet laden. Sorry voor excel.
m.vr.gr.
maarten

Als je deze foto via je verkenner opstart is hij dan wel te openen?

Windows verkenner openen. Foto op je harde schijf opzoeken en hierop dubbel klikken. Als het goed is wordt deze foto dan met een windows foto viewer geopend. Kijk eens of deze hem wel weergeeft. Misschien heb je wel een programma met jou adobe programma.

vieuwer

Windows verkenner openen. Foto op je harde schijf opzoeken en hierop dubbel klikken. Als het goed is wordt deze foto dan met een windows foto viewer geopend. Kijk eens of deze hem wel weergeeft. Misschien heb je wel een programma met jou adobe programma.

opent inderdaad met vieuwer en zegt dan "geen voorbeeld beschikbaar"
met adobe openen geeft hij aan kan niet openen.

Het lijkt erop dat er iets is misgegaan met de foto van je camera naar je pc te zetten. Hoe heb je dit precies gedaan?

Het lijkt erop dat er iets is misgegaan met de foto van je camera naar je pc te zetten. Hoe heb je dit precies gedaan?
gewoon inpluggen en opslaan. De foto's staann er al langer op en ik kon ez geoon openen dus daar kan het niet aan liggen.??

Je zegt net dat de viewer hem niet opent. Weet je zeker dat je de fotos van je camera wel gekopieerd had naar de harde schijf. Misschien zat je wel rechtstreeks vanaf de camera te openen en zodra de camera eraf was waren de fotos niet meer te openen.

overgezet

Je zegt net dat de viewer hem niet opent. Weet je zeker dat je de fotos van je camera wel gekopieerd had naar de harde schijf. Misschien zat je wel rechtstreeks vanaf de camera te openen en zodra de camera eraf was waren de fotos niet meer te openen.

zoals ik al vertelde de foto's overgezet en deze jebben weken lang goed gefumtioneerd.
!

Over wat voor fotobestand hebben we het dan?? We hadden het toch over jpg bestanden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan