Internet browser doet het niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

yassinesab

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2007
Hallo,

Mijn internet browser op de computer thuis doet het niet hij geeft aan:(als ik hem opstart)

iexplore.exe heeft de bewerking afgesloten en rapport verzenden of niet verzenden.

Als ik verzend dan verzend die gewoon een rapport maar sluit hij ook de browser af

en als ik niet verzend sluit hij de browser ook af!

Msn doet het wel gewoon en mijn laptop thuis doet het ook gewoon met die zelfde browser!

Het licht dus aan de computer thuis!

Hopelijk kan iemand mij hier verder meehelpen!

Het gaat hier om de internet explorer? Probeer anders eens firefox te installeren.

Ik heb toch geen internet browser hoe kan ik firefox dan downloaden?

Probeer deze anders met limewire of dergelijk programma binnen te halen. Of bij iemand anders deze downloaden.
Mag ik dan vragen hoe je nu op deze forum zit dan??

Laatst bewerkt:
Als dat zo zou zijn heeft hij toch een mogelijkheid firefox te downloaden.:(

Ik wil internet explorer fixen als dat niet lukt dan pas wil ik wel firefox of andere browsers downloaden!

wat gebeurt er als je gewoon surft vanuit een verkenner venster (dan moet je "adresbalk weergeven" misschien wel eerst aanzetten.

Ik begrijp je niet

Verkenner venster?

Ik heb niet zo veel v erstand van computers:o

dat is een gewoon venster waarin je je bestanden bekijkt. Als je op deze computer dubbelklikt krijg je er al een.

Ik zou eerst de herstel opties van John proberen als ik jou was.

Ik wil internet explorer fixen als dat niet lukt dan pas wil ik wel firefox of andere browsers downloaden!

Niet alle website's ondersteunen firefox... worden er steeds minder maar er zijn er nog steeds te vinden :confused: het is dus wel handig als IE gewoon functioneerd.

En als het na alles proberen nog niet lukt.... formateren :eek: :p dan begin je weer clean.

Hoi !

@ardkapteijn: met de juiste plug-inn kun je met Firefox echt alle website's bekijken, hoor !

Je informatie is allang achterhaalld !!

Greetz,

Harry.

Hoi !

@ardkapteijn: met de juiste plug-inn kun je met Firefox echt alle website's bekijken, hoor !

Je informatie is allang achterhaalld !!

Greetz,

Harry.

Moet toe geven dat ze laatste tijd wel goed bezig zijn geweest...

Rabobank telebankieren deed het een jaar geleden ofzo nog niet op firefox... weet niet hoe het zit met andere banken. De website's doen het vaak wel maar zijn kleine dingen die net niet lekker functioneren. Komt mede ook door plugins.

En dat je soms zelf plugins op moet gaan zoeken, ipv dat ie dat automatisch doet.

Maar dan nog is het handig als IE gewoon normaal fuctioneerd :p

Hoi !

Ik gebruik nooit IE6 of 7 !!

Firefox doet het op de bank-site ook al jaren prima, meits de IE-add-on is geinstalleerd.

Het is juist een voordeel bij Firefox dat je de browser helemaal naar je hand kunt zetten.

Enne......met Firefox bijna geen last van allerlei malware !

Succes met je IE !

Greetz,

Harry.

Bedankt maar ik snap er echt niks van en wat iedereen zegt begrijp ik ook allemaal niet:o

Ik heb het probleem opgelost (ik bedoel mijn ouders) ze hebben gewoon simpel een monteur gebeld, eigenlijk had ik het willen fixen zodat ik het ook andere keren kon doen maar jaa...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan