Cheats Sims abracadabra

Status
Niet open voor verdere reacties.

SX-SuperFly

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Ik zoek cheats van de sims abracadabra. Kheb google al helemaal afgezocht maar kan niks zinvols vinden.
Ik zoek gewoon de cheats voor meer geld, die je in het venster intypt nadat je ctrl alt shift c hebt gedaan...

weet iemand ze te vinden?

The Sims abracadabra is een uitbreiding van de sims 1. Er zijn geen speciaale codes voor. Die zijn er ook niet voor The Sims op vakantie enzo. Je zal dus gewoon codes voor The Sims 1 moeten zoeken.

Trainer voor geen honger enzo weet ik niet.

Dit is de enige trainer die ik speciaal voor The Sims Abracadabra heb kunnen vinden: http://www.gamersnet.nl/cheats/cheat.php?id=1107

hoi

SX-SuperFly zei:
Ik zoek cheats van de sims abracadabra. Kheb google al helemaal afgezocht maar kan niks zinvols vinden.
Ik zoek gewoon de cheats voor meer geld, die je in het venster intypt nadat je ctrl alt shift c hebt gedaan...

weet iemand ze te vinden?
hoi
ja ik weet hoe jij geld moet maken
druk op "shift+control+C" en schrijf "klapaucius" krijg jij 1.000 sims geld voor meer
moet achter klapaucius schrijven( ;!).
liefs groedjes van vika2:thumb:

k zoek een code die ervoor zorgt dat gedrag groen blijft. Dus geen honger hebt, niet naar de wc hoeft etc

download magic mirror!
ik heb hem zelf ook
zoek bij google naar : download the sims magic mirror en dan de link van :
-= the sims plaza=- en dan zie je hem meteen ( de site : http://home.zonnet.nl/thesimsplaza/objects.htm )

download hem en zet het bestandje in de sims map in de map gamedata en dan in de map objects! speel het spel kijk bij diversen het is een paarse spiegel hang hem op en klik erop en je kan max. bevriend zijn met familie of alle andere mensen!
aleen balkjes groen bijv voor : honger dus succes en op die site zie je ook nog andere downloads

Free Downloads

Gr. Eppo9 :thumb: ;) :D :) :cool:

voor ongelooflijk veel geld
"rosebud !;!;"
bij de lege plek 5 spaties
dan kan je de enter gewoon ingedrukt houden

Als je de code move_objects on in vult dan kan je allerlei dingen later bewegen en verwijderen
bijvoorbeeld afval dat je huisdieren maakt enz.

Voordat je iets kan verwijderen moet je eerst naar kopen scherm gaan.
Je kan nu ook je character verwijderen als je terug naar het spel gaat moet je op het portret
van de sim klikken die je verwijderd hebt hij komt dan weer terug met alles op groen..

k zoek een code die ervoor zorgt dat gedrag groen blijft. Dus geen honger hebt, niet naar de wc hoeft etc

download magic mirror!
ik heb hem zelf ook
-= the sims plaza=- en dan zie je hem meteen ( de site : http://home.zonnet.nl/thesimsplaza/objects.htm )

download hem en zet het bestandje in de sims map in de map gamedata en dan in de map objects! speel het spel kijk bij diversen het is een paarse spiegel hang hem op en klik erop en je kan max. bevriend zijn met familie of alle andere mensen!
aleen balkjes groen bijv voor : honger dus succes en op die site zie je ook nog andere downloads

Free Downloads

help my ff met downloaden
ik krijg telkens zo ding tevoorschijn vndat ik een programma moet
kiezen om het te open maar welke programma moek gebruiken ??

en water tool die cheat die doet het nie bij mij :confused:

Laatst bewerkt:
Als je deze code invoert: move_objects on, dan kan je je sims weggooien en dan als je weer op hun hoofd klikt(bij "leven") dan komen ze terug met een goed humeur!:thumb:

Duw op Ctrl + Shift + C om het cheatvenster in beeld te krijgen.
Vervolgens kun je de onderstaande codes invoeren.

rosebud
Geeft je 1.000 Simoleons (gepatchte versie)

klapaucius
Geeft je 1.000 Simoleons (orginele versie).

motherlode
Geeft je 50.000 Simoleons (gepatchte versie).

WATER_TOOL
Zorgt voor water rondom het huis.

SET_HOUR (1 to 24)
Hiermee kun je de tijd instellen.

SET_SPEED (-1000 to 1000)
Hiermee kun je de gamespeed instellen.

AUTONOMY (1 to 100)
Hiermee kun je de zelfstandigheid van je Sim instellen.

INTERESTS
Hiermee kun je de interesses en persoonlijkheid veranderen.

GROW_GRASS (1-150)
Hiermee kun je de snelheid instellen waarmee het gras groeit.

SIM_SPEED (-1000-1000)
Hiermee kun je de snelheid veranderen waarmee een Sim beweegt.

help my ff met downloaden
ik krijg telkens zo ding tevoorschijn vndat ik een programma moet
kiezen om het te open maar welke programma moek gebruiken ??

en water tool die cheat die doet het nie bij mij :confused:

je download dat en dan krijg je alles maar geen object + gamedate waar zet je hem dan in? xx

download magic mirror!
ik heb hem zelf ook

jij kunt makkelijk praten!

je download het: dan zeggen ze wil je dit bestand openen of opslaan ik doe opslaan dan download die zit hij in het bestand winzip en wat moet je dan doen?

Free Downloads

Re:

Ik doe het altijd zo:

Shift + Ctrl + Alt + C

En dan Rosebud: Waarmee je 1.000 bijkrijgt.

en dan typ je dit in !;!;!;!;!;1

Let goed op de 1 erachter. als je dan enter indrukt krijg je de melding Sorry no shoot blijf enter gewoon ingedrukt houden en dan krijg je onder de entertoets ingedrukt te houden de hele tijd geld bij.

help

download magic mirror!
ik heb hem zelf ook

Free Downloads

heey eppo9

ik wil graag de magicmirror maar t lukt niet, dan open ikt en dan?:(
Je zij dat ze in een speciaal simsmapje moesten, uitleg a.u.b.

cheats+ uitbreidingpaketten

welke cheats kan je ook met uitbreidingpaketten invoeren, bij mij doet alleen rosebud het

download magic mirror!
ik heb hem zelf ook

Free Downloads

Als je alles weer groen wilt hebben moet je eerst je spel opslaan, dan de code : move_objects on gebruiken en dan ik de koopstand je sims 'deleten'. Dan ga je weer terug naar de leefstand en klik je op hun pictogram: en tadaaaaaaaaaa alles groen en daar zijn je sims weer!

Let op: Geen baby's verwijderen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan