hitman pro

Status
Niet open voor verdere reacties.
pag #1

wat vinden jullie van Hitman Pro?
is dit een goed of slecht programma

wat vind je zelf.????
probeer het/of niet.. www.hitmanpro.nl
en kijk zelf..! (misschien vind jij het perfect)..

(+ punt ook Geschikt voor Vista gebruikers... )

supernova<:shocked:

Laatst bewerkt:
Ik vind na 2 keer proberen Hitman Pro geen goed programma.Het is geen real time running programma,dus eens in de zoveel dagen dan laat je het een keer scannen.
Daarbij ken ik ook genoeg mensen die er huiverig van zijn.
Je kan tijdens en na een scan nooit zien wat Hitman Pro verwijderd,dus even ingrijpen kan niet.
Laatst kwam ik van een Moderator van Avast te weten dat de Poolse bedrijven er voor in de rij staan,en dat voor €80.- per maand.
Dus daar is het wel populair.
Het enige positieve van mijn kant uit,is dat ik door Hitman Pro NOD32 kon proberen.
En dit Programma bevalt wel.

Ik heb al eerder een vrij nieuwe versie van HMP getest, en mijn bevindingen staan in een ander topic over HMP ( een van de velen die er inmiddels zijn ).

@ Long Day, wat je schrijft over het verwijderen van infecties na afloop van de scan van HMP is niet waar, je kan in de exper-modus ( geavanceerde modus ) zelf kiezen wat je met de resultaten doet.

(pag #22)
Long Day

Maar ja avast! is toch niet serieus te nemen. Toch..?

Mijn menieng:

Hitman Pro is geen programma en ook geen scanner, maar meer een script om automatisch een hele rits tools van derden aan te roepen.

Ik hou er niet van dat een script zoveel zeggenschap over mijn PC krijg.
Dat vind ik eng en zelfs een gevaarlijk idee. Wie zal weten wat het allemaal nog meer doet of kan.

Nee, laat mij de scan proggies maar zelf draaien op een moment dat ik zelf bepaal wanneer IK dat wil

Mijn menieng:

Hitman Pro is geen programma en ook geen scanner, maar meer een script om automatisch een hele rits tools van derden aan te roepen.

Ik hou er niet van dat een script zoveel zeggenschap over mijn PC krijg.
Dat vind ik eng en zelfs een gevaarlijk idee. Wie zal weten wat het allemaal nog meer doet of kan.

Nee, laat mij de scan proggies maar zelf draaien op een moment dat ik zelf bepaal wanneer IK dat wil

en dhr Looman vraagt maar donaties voor het gebruik van andermans freeware, zonder toelating ... van zo'n parasieten krijg ik het vliegend ...

Ik heb al eerder een vrij nieuwe versie van HMP getest, en mijn bevindingen staan in een ander topic over HMP ( een van de velen die er inmiddels zijn ).

@ Long Day, wat je schrijft over het verwijderen van infecties na afloop van de scan van HMP is niet waar, je kan in de exper-modus ( geavanceerde modus ) zelf kiezen wat je met de resultaten doet.
Ik moet toegeven dat ik die geavanceerde modus toen niet gezien heb,want de laatste keer dat ik het program gebruikte is weer al een jaar geleden.
Zijn in die modus dan alle dingen te zien,die HMP wil verwijderen? Dan denk ik ook aan het register.
Toen ik hem in gebruik had,was het een lange reeks geratel en klaar.Dit en dat is gebeurt.
Kortom ik had geen overzicht op het proces. En die geavanceerde modus nooit gezien.
Maar ik zeg niet dat ik gelijk heb,want misschien niet alle opties begrepen.:rolleyes:

In het hoofdscherm van Hitman Pro klik je op Expert en dan op Start om het scannen in deze modus te starten. Ik weet niet precies wat er allemaal zelf aan te passen is, ik gebruik HMP zelf niet, ik bekijk / test het programma alleen als er een nieuwe versie uitkomt.

de jean

Doneren doe je toch vrijwillig.....
en nog Belangrijker ik heb nog Nooit - 1 Mail - 1 Telefoontje -1 Brief - of 1 Postduif gehad waar om GELD werd gevraagd..

Laatst bewerkt:
Long Day

als je HitmanPro2 een jaar geleden voor het laatst gebruikt hebt,kan je oordeel toch nooit Objectief zijn.
in de tussen tijd is het vele malen GeUpdate

Laatst bewerkt:
Een nadeel van hitmanpro is, als je wat verwijderd niet meer terug kan zetten

humpe

Laat degene die HitmanPro2 nu gebruikt je Tegenspreken /of Gelijkgeven....
ik weet het niet.

Als je zoekt op helpmij kan je zien dat ik er ook regelmatig vragen over gesteld omdat hitmanpro regelmatig met een update's komt.

In HMP kan je wel kiezen met welke programma's er gescand moet worden, en met welke niet, en welke dingen wel verwijderd moeten worden. Als je wat verwijderd hebt kan je het soms nog wel terug zetten, vanuit de quarantine van HMP.
HMP is zo slecht nog niet, ik gebruik het zelf niet, maar om het direct af te raden doe ik ook niet.

In HMP kan je wel kiezen met welke programma's er gescand moet worden, en met welke niet, en welke dingen wel verwijderd moeten worden. Als je wat verwijderd hebt kan je het soms nog wel terug zetten, vanuit de quarantine van HMP.
HMP is zo slecht nog niet, ik gebruik het zelf niet, maar om het direct af te raden doe ik ook niet.

Het blijft gewoon een script waar je mee te maken hebt en geen serieus geschreven programma.
Script of Macro, het maakt allemaal niet uit, het zal ongetwijfeld met HitMan Pro een goede bedoeling hebben, maar het blijft link dat iemand anders bepaald hoe of wat er op een PC moet gebeuren.

Waarom denk je dat bijvoorbeeld in Microsoft Office alle scripts automatisch op geblokkeerd staan ? Juist ja......... DAAROM !!

Het lijkt te mooi om waar te zijn "dat" HitMan Pro en de leek zal hierin het ei van columbus zien.

Laatst bewerkt:
Loonytune

Maar de progamma's op zich zijn toch allemaal Top progamma's

en Hoezo Iemand anders Bepaalt.???
(ps: en de leek vraagt advies de wijze althans)...

Laatst bewerkt:
Loonytune

Maar de progamma's op zich zijn toch allemaal Top progamma's

en Hoezo Iemand anders Bepaalt.???

Ik kan als je me wat tijd geeft een script leveren dat de beste gratis versies gebruikt die je maar zou willen.
Als ik zou willen schrijf ik code die ook voor jou onprettige dingen doet waar jij nooit achter zou komen. Snap je?

Hoezo iemand anders bepaalt.... die iemand anders ben ik dan in dat geval.
Met HitMan Pro is het de allebeste meneer Mark Looman die het script geschreven heeft en de boel bepaald als je het script z'n gang laat gaan.

Ik persoonlijk wens hem alle goeds en iedereen die in hem geloofd ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan