• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hyperlink naar cel bovenaan

• Onderwerp starter Onderwerp starter BeNL
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

BeNL

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2007
Ik heb een excel bestand met hyperlinks naar een cel,
er is echter een probleem met het navigeren.

Soort 1 staat bijvoorbeeld beeldvullend van A4:A29 met titelblokkering erboven
Soort 2 staat van A30:A55
Soort 3 staat van A56:A71 etc..allemaal beeldvullend

de 1e hyperlink verwijst naar A4, dat gaat altijd goed omdat die bovenaan staat..
van de 1e naar de 2e hyperlink op A55, en van 2 naar 3(A71) gaat ook goed.
Als ik echter van Soort 3 naar Soort 2 wil, schuift het beeld maar 1 vakje omhoog op, omdat daar A55 staat, heeft iemand een oplossing voor dit probleempje?

Sorry,
Je ziet het probleem denk vanzelf, als je eerst van soort 1 naar 2 naar 3 navigeert,
en dan van Soort 3 naar Soort 2.

alvast bedankt!

Bijlagen

bij werkt het zoals het hoort. ik zie niet waar het probleem zit ofwel snap ik de vraag niet.

steven

bij werkt het zoals het hoort. ik zie niet waar het probleem zit ofwel snap ik de vraag niet.

steven

Als je op 3 geklikt hebt, en terug wil naar 2, dan werkt de link wel, maar het scherm scrollt onvoldoende terug naar boven.

Hallo.....

Dan moet je er een Hyperlink bij maken, Soort2a verwijst naar A25.

Gr Justes

Dat is inderdaad een mogelijkheid, maar als het anders zou kunnen, dat de soortnaam gewoon altijd bovenaan komt als je op de hyperlink klikt, heel graag...ik heb namelijk nogal wat soorten op het orginele blad, en maar weinig ruimte :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan