Geluid op binnekomend mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Ik heb overal op mijn inkomende mials een geluid staan van " You gotmail " maar op mijn inkomende mails van outlook daar hoor ik alleen een windows geluid, ik heb geprobeerd via geluiden apperaten dat in te stellen , maar ik zie daar geen outlook bij staan, hoe krijg ik dat geluid op mijnoutlook , graag uw hulp

Over welke versie van outlook hebben wij het.
is dat outlook 97 of 2000 of xp of 2003 of 2007
of outlook express....

Hallo Puppie ik heb outlook 2003, hij speeld dus een geluid af , maar dat van windows standaard , ik wil daar een bestandje inzetten van "You gotmail "

Laatst bewerkt:
In outlook 2003 kun je dat niet instellen maar in xp heb je wel een moglijkheid.
ga naar het configuratiescherm
ga naar geluiden
dan zoek je geluid bij inkomende mail op.
daar klik je op en dan kun je klikken op bladeren.....
zoek het bestandje op wat je wilt afspelen en selecteer dat.
dan op toepassen klikken en het zou moeten werken.

Puppie normaal hebt gij gelijk, maar ik vind bij geluiden nergens inkomende mail voor outlook, en het is vroeger ingesteld geweest maar ik vind het niet meer , nogmaals graag uw hulp, alles staat er messenger en Netmeeting , maar geen outlook

Laatst bewerkt:
Puppie normaal hebt gij gelijk, maar ik vind bij geluiden nergens inkomende mail voor outlook, en het is vroeger ingesteld geweest maar ik vind het niet meer , nogmaals graag uw hulp, alles staat er messenger en Netmeeting , maar geen outlook
staat als:
Melding bij nieuwe e-mailbericht.
maar als ik op toepassen heb gedrukt werkt het niet als ik een nieuwe mail ontvang. als ik het gewoon luister via de eigenschappen van geluiden en audioapparaten werkt het wel, ma ni bij nieuwe mail. (het is een .wav bestand)
weet iemand een oplossing?

Laatst bewerkt:
staat als:
Melding bij nieuwe e-mailbericht.
maar als ik op toepassen heb gedrukt werkt het niet als ik een nieuwe mail ontvang. als ik het gewoon luister via de eigenschappen van geluiden en audioapparaten werkt het wel, ma ni bij nieuwe mail. (het is een .wav bestand)
weet iemand een oplossing?
het is ondertussen gelukt. ander bestand moeten neemen

alles staat er messenger en Netmeeting , maar geen outlook
Outlook staat er zelf niet bij. Onder Windows, ongeveer het 16e item is "notify incoming mail". In het Nederlands ongetwijfeld iets met "inkomende mail"

Ron

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan