Firewall niet gevonden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

vis ta

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mei 2007
Ik heb onlangs een programma gedraait dat de veiligheid van mijn computer controleerde. Alles was goed of uitstekend behalve mijn firewall. Weet iemand een gratis en goede firewall die zeker wél werkt?

alvast bedankt

is die comodofirewall betrouwbaar, veilig en makkelijk in gebruik? Het zal de rest van mijn beveiliging zoals antivirus en antispyware programmas niet verstoren en m'n pc niet vertragen?

Beschermt ie ook degelijk tegen hackers en zal hij het internetverkeer niet vertragen?

Probeer hem uit en Ondervind het zelf.
Voor de Kosten hoef je het niet te Laten...:p

supernova<:shocked:

Ps als je vis ta hebt ..
Kan je hem nog niet Gebruiken

inderdaad bij vista doet hij het niet!
Sommige nieuwelingen maken van die opmerkingen van:

Voor de Kosten hoef je het niet te Laten.

Je beter weten wat je er van af weet!
Maar genoeg mod gespeeld:confused:

Comodo is een goede gratis firewall vertraagt er niks mee en is allen maar beter!

Ik denk niet dat Comodo iets voor je is nu ik je gebruikersnaam lees.
Sorry voor de valse hoop.

Laatst bewerkt:
inderdaad bij vista doet hij het niet!
Sommige nieuwelingen maken van die opmerkingen van:

Voor de Kosten hoef je het niet te Laten.

Je beter weten wat je er van af weet!
Maar genoeg mod gespeeld:confused:

Comodo is een goede gratis firewall vertraagt er niks mee en is allen maar beter!

En jij moet eerst Lezen....
Dit is Geloof ik op Pag #2/Pag #4/ Pag/#5 ook al Uitgelegd....

Laatst bewerkt:
Ik corrigeer iets en daarna mijn mening!

Ik denk niet dat Comodo iets voor je is nu ik je gebruikersnaam lees.
Sorry voor de valse hoop.

Nejh, ik beschik zowel over XP als over Vista. Ik zocht een firewall voor mijn XP. Ik heb het programma nog niet uitgeprobeert in vista en gebruik vista eigenlijk nog niet zo veel. Als ik er ooit nog eens aan toe kom zoek ik uit of mijn firewall bij vista wel functioneert. Alvast hartelijk bedankt iedereen!

Er zijn al meer van dit soort topics...

Maar goed, nog een keer kan wel:

De standaard Windows Firewall in Windows Vista is flink verbeterd, deze scant nu inkomend en uitgaand verkeer en werkt beter qua programma-instellingen. Als je Vista gebruikt kan je best werken met de Windows Firewall van Vista. En dan altijd later nog een andere firewall nemen, dan de firewall in Vista wel uitschakelen.

Comodo is goed, maar je kan niet zeggen dat 'ie niet vertraagt of weinig geheugen vraagt.
Het proces cpf.exe van Comodo gebruikt zoals je in Taakbeheer kan zien toch vrij veel geheugen. Lichter is bijvoorbeeld Sygate.

Helaas, ik zit met een klein probleempje. Ik heb dat comododing alweer moeten deinstalleren. Ik kon geen verbinding meer maken met internet. Wat kan ik doen om dit te verhelpen?

@Michael: wat is die sygate precies? waar kan ik het downloaden?

En is de windows XP firewall zelf eigenlijk wel of niet voldoende?

Laatst bewerkt:
Je hebt je browser ( internetprogramma in normale taal ) zoals Firefox of Internet Explorer geen toegang gegeven verbinding te maken met het internet, of er is iets mis met de LAN-instellingen van Comodo.
Is te verhelpen.

Sygate wordt door veel mensen als minder goed beschouwd omdat het al een oude firewall is, hij doet nog steeds z'n klus goed, downloadlink.

Nou het kan in ieder geval geen kwaad om die sygate te proberen. Maar in het ergste geval, hoe pas ik de laninstellingen in comodo dan aan?
Mijn laptop gaf melding dat hij geen toegang meer had tot het draadloos netwerk, vond ik zeer vreemd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan