abonnement plots herleid tot 14 dagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

renzolini

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2006
Daarnet heb ik de volgende melding gekregen:

Activatie vereist:

Klik norton internet security om Nu activeren te blijven gebruiken .

Daar moest ik op klikken en nu krijg ik de melding dat mijn abonnement niet 219 dagen nog geldig is maar 14 dagen.

Daar kan ik zeker niet mee lachen, je koopt iets en ipv 1 jaar zou je al na 5 maanden terug een nieuwe moeten kopen.

Wat moet ik doen om terug te herstellen:( .

Alvast dank voor jullie medewerking.

Heb je norton internet security in een winkel gekocht dan? Ga gewoon je geld terugvragen,
gooi dat nortonboeltje van je pc, het is absoluut niet het veiligste antivirusprogramma en een vrij vertragende antivirus.

Probeer mss eens AVG antivirus;-)
Elke dag nieuwe updates!
elke dag een systeemscan die zich heel discreet op de achtergrond houdt en een rapport geeft na de scan.

Heb je al contact opgenomen met Symantec? Zou ik zeker eerst doen als het een officiele gekochte versie is

Ron

Heb je misschien onlangs 'geknoeid' met de datum van je pc? Misschien wil norton voorkomen dat je hem om te tuin leidt door de datum niet te 'geloven'? Ik weet niet of ik hier correct uitleg wat ik hier bedoel maar ik had zoiets onlangs voor met een ander programma.

Heb je misschien onlangs 'geknoeid' met de datum van je pc? Misschien wil norton voorkomen dat je hem om te tuin leidt door de datum niet te 'geloven'? Ik weet niet of ik hier correct uitleg wat ik hier bedoel maar ik had zoiets onlangs voor met een ander programma.

Nee dit heb ik niet gedaan. Maar kheb heel den boel van mijn pc verwijdert en avg virusscan geïnstalleerd. In de toekomst koop ik nooit iets meer van symentic , veel geld voor weinig of geen correcte werking van uw abonnement.

Nee dit heb ik niet gedaan. Maar kheb heel den boel van mijn pc verwijdert en avg virusscan geïnstalleerd. In de toekomst koop ik nooit iets meer van symentic , veel geld voor weinig of geen correcte werking van uw abonnement.

That's the spirit:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan