meevolgen op een ander scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanoj123

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2007
hey,

samen met een vriend ben ik bezig om flash een beetje te verkennen. Maar elke keer als we iets nieuws gemaakt hebben, moeten we dat doorsturen om het te laten zien. Bestaan er programma's waarmee het mogelijk wordt om als het ware "mee te kijken" op het scherm van mijn vriend, zodat we rechtstreeks kunnen volgen en elkaar kunnen helpen?
sanoj123

Ja hosten !!
De Flash-file ergens Online zetten zodat je deze via internet kan bekijken.
Misschien heb je via je provider wel gratis webspace ?

nee, het doorsturen lukt wel, maar ik wil gewoon meekijken op zijn scherm, het doorsturen gaat al via MSN, dat is geen probleem, ik wil kunnen zien wat hij doet.
Bij ons op school kunnen ze dat.

Ik vraag me af of je dat echt wilt. Er zijn wel mogelijkheden via Remote Desktop.
Maar je vriend zou dan je gehele PC over kunnen nemen.

Ik zou het gewoon hosten en dan kan je vriend jouw resultaat online bekijken.

Er is een progje waarmee je dat kan doen maar dan moet het op beide computers staan.
Ik weet niet meer precies welk het was maar vind er een op het net misschien heb je hier wat aan.

Crossloop
http://www.crossloop.com

Er bestaat allerlei software waarmee u op afstand een pc elders op aarde kunt bedienen. Da's handig wanneer u vanaf uw eigen werkplek iemand moet helpen bij een computerprobleem. Het instellen van die software is met al die firewalls en routers van tegenwoordig echter steeds lastiger geworden. Met Crossloop bent u in één klap van die moeilijkheid af. A en B starten beiden het programma, B nodigt A uit en geeft de code door die het programma aanmaakt, A logt met die code in bij B en vervolgens krijgt A het bureaublad van B te zien en kan hij diens computer overnemen. En dat allemaal zonder enige instelling!

A logt met die code in bij B en vervolgens krijgt A het bureaublad van B te zien en kan hij diens computer overnemen. En dat allemaal zonder enige instelling!

Ik ben blij dat je de laatste zin er bij vermeld: De computer overnemen Dat wil je toch niet

Het gaat er toch om dat die mee kan kijken en andersom ook.
Er zijn altijd mensen die gekke dingen willen uithalen. En als je het niet meer vertrouwt, je vriend, dan gooi je het er gewoon weer af. Oplossingen zoeken (helpmij) aandragen is het motto.

Oplossingen zoeken (helpmij) aandragen is het motto.

Helemaal mee eens, maar ik zal nooit iemand aanbevelen om de komplete PC over te nemen.
Daar wordt ik kompleet gestoord van als ik ineens de muiswijzer over het bureaublad zie vliegen en mijn programma's zie openen en mijn mail checken. Bbbbrrrrrrrrrrrrrrrr....

Misschien ligt het wel aan mij hoor dat paranoia gedoe.

Ik zou het gewoon allemaal installeren en gebruiken en niet op mij letten.

Gooi de firewall er ook maar af en alle antispam en antiadware

hij mag gerust de pc overnemen, want we praten via MSN ondertussen dus hij kan zeggen wat hij doet om bv. iets uit te leggen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan