Bij het surfen kreeg ik ineens een viruswaarschuwing. Ik heb al een virusscanner, (Spywaredoctor) dus die deed zijn werk. Maar ineens kwam er nog een virusscanner, de VirusprotectPro 3.3 die ook spontaan ging scannen. Ongevraagd. Ik kon hem niet van mijn pc halen, zonder het eerst maar te downloaden en daarna te verwijderen. Dat heb ik gedaan en de virusscanner is weg. Op een vervelend icoontje naast mijn klok na. Steeds bij het opstarten geeft hij weer virusmeldingen. Terwijl er geen virus op mijn pc zit. Als ik het icoontje aanklik ,kom ik weer op die website terecht.Verder kan ik niets doen ,niet weghalen of zo. Het icoontje verbergen in het menu start help ook niet ,want hij komt er steeds na het opstarten weer bij. Ook mails naar die virusscanner helpne niet,want ze antwoorden nooit.
Het gaat dus om Virus Protect Pro.
In mijn pc ziiten geen files van deze scanner meer, behalve dat icoontje met een vraagteken. Het lijkt veel op de icoon van Help mij en windows help.
Wie weet raad? Want het lijkt zelf wel een virus Deze dus niet kopen!!!!
Het gaat dus om Virus Protect Pro.
In mijn pc ziiten geen files van deze scanner meer, behalve dat icoontje met een vraagteken. Het lijkt veel op de icoon van Help mij en windows help.
Wie weet raad? Want het lijkt zelf wel een virus Deze dus niet kopen!!!!
Laatst bewerkt: