• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

postcodes op kaart aangeven.

Status
Niet open voor verdere reacties.

nijzh02

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jul 2007
Wie weet een programma of manier waarop ik meerdere punten op de kaart van Nederland kan aangeven doormiddel van postcodes.
Het is me wel gelukt in oude microsoft excel 97 (hierin zitten nog kaarten) maar alleen tot postcode 2, ik zoek iets waar ik postcode 3 of 4 kan invoeren.
Wie kan mij helpen ?

?

Post eens je oude file? en eventueel een link naar een kaart waarop alle postcodes staan.
Krijgt een ieder gelijk meer in zicht wat je nu precies wil.

En wat houdt postcode 2, 3 en 4 in?

postcode kaart

?

Post eens je oude file? en eventueel een link naar een kaart waarop alle postcodes staan.
Krijgt een ieder gelijk meer in zicht wat je nu precies wil.

En wat houdt postcode 2, 3 en 4 in?

De kaart die ik al heb in zogenaamde postcode 2 dus de eerste twee nummers van de postcode ik wil dus meer detail hebben, doormiddel van de eerste 3 of 4 postcode nummers in te voeren
Deze kaart werkt alleen in oude excel waarbij boven in de werkbalk het icoontje van een globe zit.

Ik kan jammer genoeg geen voorbeeld bijsluiten bestand is te groot zip. nog 223kb.

Kan nergens iets van een formule of VBA bekennen. Klopt dit? Ik open hem met Excel 2007.
Heb wel je file wat kleiner kunnen krijgen.
Misschien snapt iemand anders er wat van.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
postcode

Kan nergens iets van een formule of VBA bekennen. Klopt dit? Ik open hem met Excel 2007.
Heb wel je file wat kleiner kunnen krijgen.
Misschien snapt iemand anders er wat van.

ik denk dat dat komt door het open in een nieuwe versie van ecxel

nijzh02

@nijzh02:

Zou je eens kunnen aangeven hoe je de kaart in Excel 97 gemaakt hebt? Ik ben namelijk benieuwd of het de moeite loont de betaalde nieuwe versie aan te schaffen. Wellicht heb ik genoeg aan het in kaart brengen van een 2 positie postcode..

dank

Hallo..

Wie weet een programma of manier waarop ik meerdere punten op de kaart van Nederland kan aangeven doormiddel van postcodes.
Het is me wel gelukt in oude microsoft excel 97 (hierin zitten nog kaarten) maar alleen tot postcode 2, ik zoek iets waar ik postcode 3 of 4 kan invoeren.
Wie kan mij helpen ?

Toevallig ben ik naar het zelfde opzoek, ik ben er nog niet uit maar misschien helpt dit jouw weer iets verder in je zoektocht!

http://www.exactsoftware.com/docs/DocView.aspx?DocumentID={9a400231-6484-4b1d-a289-8a7734184534}

ciao

ivo3038, Welkom op dit forum.

Als je een vraag hebt over een topic die je via de zoekmachine hebt gevonden, is het beter en netter om zelf een nieuwe topic te starten met daarin eventueel een verwijzing naar de 'gevonden topic'. Nu breek je in op een topic uit 2007...

Groet, Leo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan