van kabel naar wireless (laptop) ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

xkoninginx

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jul 2007
hallo, wij hebben nu een gewone computer en inetrnet via upc chello kabel.
nou krijgen we een laptop en we zouden graag wireless willen internetten.
hoe gaat dit in zijn werk?

het enige dat ik weet is dat ik een wireless router moet kopen ( ? )
verder is mijn naam haas.
zou iemand mij in simpele termen kunnen vertellen hoe en wat verder??

alvast bedankt.

Als je draadloos wil gaan kun je dit aan UPC ook vragen ze hebben momenteel in de aanbieding de nedgear van 139 euro voor 89. Dan heb je wel alles van hun. Op zich is het heel eenvoudig aan te sluiten. Ook zijn er natuurlijk ook andere routers te koop. Deze kwam er in ieder in de consumentenbond goed uit.

Als je draadloos wil gaan kun je dit aan UPC ook vragen ze hebben momenteel in de aanbieding de nedgear van 139 euro voor 89. Dan heb je wel alles van hun. Op zich is het heel eenvoudig aan te sluiten. Ook zijn er natuurlijk ook andere routers te koop. Deze kwam er in ieder in de consumentenbond goed uit.

bedankt voor de tip, zal er even naar informeren.
weet je toevallig ook of zij dit dan voor je aansluiten/ installeren?

Nee dat kost je dan geld. Maar het is heel eenvoudig om dit zelf te doen. Zit een dvd bij en een stick de WPN111 voor in je laptop. En het bestaat uit maar 2 kabeltjes die je in je modem moet plaatsen en 1 stekker voor in het stop contact. De beschrijving is duidelijk, mocht je er niet uitkomen kun je specifiek iemand vragen voor aansluiting van je router. Meestal heb je al voldoende als hij verbonden is met het modem en hoef je verder niets te installeren.

Je kunt ook goedkoop in een winkel een router kopen van ieder merk.
Ik heb er zelf één van sitecom voor €24.95.
Hij werkt perfect en is makkelijk aan te sluiten en te beveiligen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan