San Andreas Cheat-tip

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarcooOoo

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2007
Ik ben er achter gekomen (weet niet of het algemeen bekend is want staat nergens op een site) dat als je de health-code gebruikt het voertuig waar je in zit ook gemaakt word, weet niet of dat ook zo is bij andere gta's. En als je geweren koopt en dan de schiet-oefening doet en weer cancelt dat je kogels verdubbelt worden, je moet er, dacht ik, wel alle oefeningen voltooid hebben

greetz,

marco

Laatst bewerkt:
Ik ben er achter gekomen (weet niet of het algemeen bekend is want staat nergens op een site) dat als je de health-code gebruikt het voertuig waar je in zit ook gemaakt word, weet niet of dat ook zo is bij andere gta's. En als je geweren koopt en dan de schiet-oefening doet en weer cancelt dat je kogels verdubbelt worden, je moet er, dacht ik, wel alle oefeningen voltooid hebben

greetz,

marco

Ik weet wel dat als je de schietmissie doet en dan canceld bij GTA SA dat je dat bij sommige geweren / pistolen dubbele kogels krijgt, dus niet bij alle. Maar das meer een bug en ik gebruik geen codes dus dat andere zou ik niet weten over die health-code.

Ik dacht dat de meeste gta'ers dat wel wisten.
Naja er moeten ook amateurs in spellen zijn:p

Ik dacht dat de meeste gta'ers dat wel wisten.
Naja er moeten ook amateurs in spellen zijn:p

Misschien zijn er ook nog mensen op deze wereld die een leven hebben en niet de hele dag games zitten te spelen (waaronder ondergetekende) :cool:

zelf ontdekt:

Garage vol, (nog een extra) auto er vlak voor zetten
dan uitstapppen en wachten tot deur open is,
dan snel in je auto stappen en garage in rijden

Lijkt moeilijker dan het is ;)

Je kan trouwens maar 1 auto meer dan is toegestaan,
zet je er 2 meer in dan verdwijnt er een...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan