Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welk bestand van logitech heb je geïnstalleerd? En vraag 2: wanneer kwamen de foutmeldingen? Kwamen ze in de eerste fase van de installatie of pas nadat je de camera had aangesloten?
Probeer eens QC1100 (multilingual).
Jazeker
Gewoon logitech en even diep ademhalen.
Ik begrijp echt niet dat je niet ergens even een SP2 cd'tje op de kop tikt, kan nooit meer werkt zijn dan deze ellende van al bijna twee weken geloof ik...
Onbegrijpelijk dat niemand mij hier kan helpen met zo iets kleins als dit. Helpmijniet.nl is dit volgens mij....triest...
Daar durf ik geen uitspraak over te doen...
Iedereen probeert je te helpen, en jij vind het triest?, je weet het zelf toch ook niet, en dat is dan niet triest?
Ga naar een winkel of professional, hier zitten goedbedoelende amateurs.
Je kunt het probleem niet eens goed omschijven, want de opgegeven bestanden die opgeeft bij het "zeuren" bestaan niet eens.
Tjonge tjonge, wat droevig.
Zorg eerst maar eens voorduidelijk informatie waar iemand wat mee kan, kun je ook een duidelijk antwoord verwachten.
Omdat je voor Microsoft werkt?
Figuur, ik leg in al mijn postings duidelijk uit om welke bestanden het gaat die XP van de CD Rom denkt af te moeten halen en die er dus simpelweg niet opstaan. Wie is hier nu niet duidelijk....!
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.