hallo, mij eerste bericht hier.
ik heb pas een tv-kaart gekocht (
) de radio-tuner werkt goed, de tulp poort (zo noem ik het eventjes kan eventjes geen andere naam verzinnen) werkt ook goed (ook wel een klein beetje ruis door het beeld) (heb ik me digitale camera op aangesloten zodat het als een webcam kan dienen)
De s-video-poort werkt ook goed (dar heb ik em video op eengesloten) alleen me videorecorder staat fout ingesteld (ik krijg heel erg vaag beeld, net of je het beeld heel erg groot uitrekt) is er iemand die me kan helpen hiermee?? het is een heel erg uitgebreide videorecorder (ik weet dat hij erg duur was) en hij is ook niet echt nieuw (plaatje:
(van ebay afgerukt)) het is een ''SABA 6480 Super-VHS Videorecorder''
ik heb ook een probleem met me coax ingang, daar krijg ik heel veel ruis op en ik kan ook niet alle zenders ontvangen, me tv daarintegen ontvangt perfect beeld. dit is hoe het hele netwerk bij ons in elkaar zit, we beginnen bij het punt waar het de meterkast uitkomt)(bij een splitter moet je steeds een rij naar beneden kijken)
Meterkast->Muurdoos->Kabel->Splitter->Kabel->Splitter->kabel->Tv-kaart
________->Tv-2_____->Kabel->Tv-1___->Kabel->Tv-4___->Tv-3(nee ik vergeet geen kabel te schrijven)
De kabellengte is vanaf de muurdoos gerekend alleen bij tv 3 niet
Tv-1: Kabellengte:5 meter, Beeld:Zeer goed
Tv-2: Kabellengte:7 meter, Beeld:ietsje minder dan normaal
Tv-3: Kabellengte:15 meter, Beeld:ietsje minder dan normaal
Tv-4: Kabellengte:18 meter, Beeld:Slecht, maar wel kijkbaar
Tv-kaart: Kabellengte: 20 meter, Beeld:Zeer slecht
is er mischien iemand die het probleem ziet en weet wat ik meot doen?
Dat zou hardstikke fijn zijn.
ik heb pas een tv-kaart gekocht (
De s-video-poort werkt ook goed (dar heb ik em video op eengesloten) alleen me videorecorder staat fout ingesteld (ik krijg heel erg vaag beeld, net of je het beeld heel erg groot uitrekt) is er iemand die me kan helpen hiermee?? het is een heel erg uitgebreide videorecorder (ik weet dat hij erg duur was) en hij is ook niet echt nieuw (plaatje:
ik heb ook een probleem met me coax ingang, daar krijg ik heel veel ruis op en ik kan ook niet alle zenders ontvangen, me tv daarintegen ontvangt perfect beeld. dit is hoe het hele netwerk bij ons in elkaar zit, we beginnen bij het punt waar het de meterkast uitkomt)(bij een splitter moet je steeds een rij naar beneden kijken)
Meterkast->Muurdoos->Kabel->Splitter->Kabel->Splitter->kabel->Tv-kaart
________->Tv-2_____->Kabel->Tv-1___->Kabel->Tv-4___->Tv-3(nee ik vergeet geen kabel te schrijven)
De kabellengte is vanaf de muurdoos gerekend alleen bij tv 3 niet
Tv-1: Kabellengte:5 meter, Beeld:Zeer goed
Tv-2: Kabellengte:7 meter, Beeld:ietsje minder dan normaal
Tv-3: Kabellengte:15 meter, Beeld:ietsje minder dan normaal
Tv-4: Kabellengte:18 meter, Beeld:Slecht, maar wel kijkbaar
Tv-kaart: Kabellengte: 20 meter, Beeld:Zeer slecht
is er mischien iemand die het probleem ziet en weet wat ik meot doen?
Dat zou hardstikke fijn zijn.