verzoek

Status
Niet open voor verdere reacties.

klokje63

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 mei 2007
hallo,

ik heb een vraag met betrekking live messenger

een kennis van mij krijgt steeds verzoekjes via mij, ook als ik de pc helemaal niet aan heb

wat is hier aan de hand?? hoe kan dit??

groet wim

niemand die een antwoord hierop weet??

er zijn inmiddels 4 verzoekjes binnen gekomen bij die kennis en dat allemaal terwijl ik niet online was of messenger op ofline stond

niemand die een antwoord hierop weet??

er zijn inmiddels 4 verzoekjes binnen gekomen bij die kennis en dat allemaal terwijl ik niet online was of messenger op ofline stond

Die verzoeken krijg je als je een space hebt/had dan willen ze jouw link van JOU space op HUN space, en daar vraagt msn toestemming voor. Als het goed is kun je positief en negatief antwoorden, Antwoord je positief gaat het, moet je maar even proberen :)

Mvg,
Vandamme

Hoi Vandamme

ALs ik dat verzoek weiger of dan komt het een paar dagen later gewoon weer, Het gekke is dat ik steeds een verzoek stuur, en dus helemaal niet online ben

Beetje verontrustend,je zou zo denken dat een ander "meekijkt"

Goeie Firewall & Virusscan en alweer vééél minder zorgen :)
Groetjes Vandamme

Goeie Firewall & Virusscan en alweer vééél minder zorgen :)
Groetjes Vandamme

Wat een onzin..
Wat heeft een virus scanner hier in godsnaam mee te maken?
Ik heb t zelf ook gehad en dit komt puur door de messenger die de antwoorden op verzoeken niet goed doorstuurt..
Bij mij vervloog het bericht na een maand ongeveer..
Ik heb de melding gewoon genegeert..

Wat een onzin..
Wat heeft een virus scanner hier in godsnaam mee te maken?
Ik heb t zelf ook gehad en dit komt puur door de messenger die de antwoorden op verzoeken niet goed doorstuurt..
Bij mij vervloog het bericht na een maand ongeveer..
Ik heb de melding gewoon genegeert..

Ik begrijp nou niety waarom iemand zo moet reageren,hij is bang dat er iemand op zijn pc meekijkt ==> En daarom zeg ik goede virusscan erop en dan hoef je je daarover geen zorgen te maken... ;) Maarja, Lezen kan iederen, Begrijpen al wat minder ;)

Groetjes Vandamme

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan