Itunes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raoul90

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Hallo,

Ik denk laat ik weer is een muziekie luisteren op me pc.

Maar als ik itunes probeer optestarten dan krijg ik gelijk een foutmelding van windows met rapport verzenden of niet. (you know)

Nou ik denk okeee? nou nou een keer proberen. Hetzelfde. Opnieuw opstarten mischien. Hetzelfde.

Reinstall dan maar. Hetzelfde

Ik kan itunes gewoon helemaal niet meer opstarten :confused: :evil:

Klik!

Laatst bewerkt:
gewoon vervangen door vpod ...
veel kleiner, sneller en geen bemoeizucht meer van apple.

opnieuw proberen met de allernieuwste versie ... en alles goed opkuisen voordien.

Dat heb ik dus al 10x gedaan,

Heb wel gister dit geinstalleerd http://www.freedownloads.nl/ace_mega_codecs.htm maar daarna deed hij het volgens mij nog. Maar die heb ik weer verwijderd en het werkt nog steeds niet volgens mij is er iets fout me die codecs.. waardoor itunes niet meer opstartt

Op de Applesite, iTunes support staat een stappenplan om het probleem mee op te lossen. Loop eerst dit stappenplan door.

Mocht dat niet helpen, probeer dan pas het volgende. Verwijder in "Software, Wijzigen en verwijderen van programma's" de programma's iTunes én Apple Software Update en Apple Mobile Device Support. Download en installeer Windows Installer Cleanup Utility. Open het programma en controleer of er toch nog regels instaan van Apple, iTunes of Quicktime. Als dat zo is, "Remove" die regels. Download vervolgens en sla op op je harde schijf iTunes 7.3.1, de meest recente versie. Start het gedownloade installerprogramma op. Lukt het nu wel?

Laatst bewerkt:
Wordt helemaal leip hiervan dus ik doe wel weer een reinstall van windows als ik morgen of woensdag me nieuwe graka heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan