ConnectXL Driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cybermaxx

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2006
Ik weet niet of ik hier goed zit met het onderwerp, maar ik heb het volgende probleem:

Ik ben al 2 dagen op zoek naar een driver voor een connectXL. Dat is een kastje aan de voorkant van je computer met de aansluitingen: 4 card reader, video in, audio in, ieee, usb. Ik heb een medion pc en dat ding is dus ook van medion. Ik heb 2 dagen zitten denken aan een tv tuner, maar dat is het dus niet.

Het gaat om het volgende gedeelte dat het niet doet: Video in, audio in. Ik kan dus geen videocamera aansluiten. De aansluitingen wit, rood, geel en s-video doen het dus niet.

Ik hoop dat iemand hiermee ervaring heeft. Ik word er gek van. Twee dagen op google zittle googlen, maar geen resultaten. Heeft iemand ook zo'n computer, help me dan alsjeblieft. Ik wil weer een videocamera aansluiten.

Met voorbaat dank,
Cybermaxx :thumb:

Ligt voor de hand natuurlijk, maar ben je ook al op de Medionsite geweest? (Voor mijn laptop hebben ze daar alle drivers netjes bij elkaar gezet, dus voor jouw pc wrsch ook)

http://www.medion.com/nl/

Even doorklikken op Service en ondersteuning > Stuurprogramma's en updates
Daarna je serienummer invullen.

P.S. Trouwens, als het goed is heb je een cd met drivers bij de pc gekregen. Staat die daar niet bij?

Laatst bewerkt:
Ligt voor de hand natuurlijk, maar ben je ook al op de Medionsite geweest? (Voor mijn laptop hebben ze daar alle drivers netjes bij elkaar gezet, dus voor jouw pc wrsch ook)

http://www.medion.com/nl/

Even doorklikken op Service en ondersteuning > Stuurprogramma's en updates
Daarna je serienummer invullen.

P.S. Trouwens, als het goed is heb je een cd met drivers bij de pc gekregen. Staat die daar niet bij?

Ik heb beide al geprobeerd, op de cd staat niets. Alleen tv tuner en zo. Op de site geven ze ook niets vrij. Ook als ik m'n serienummer invult. Wel raar, het is toch een stukje hardware van hun?

Dan zullen er wel geen drivers voor nodig zijn, anmders hadden ze wel op de CD gestaan.
Helpdesk bellen, lijkt me.
Kan natuurlijk ook zomaar zijn dat het kastje zelf kapot is . . . Of je videokabeltjes - misschien is dat het makkelijkst te controleren.
Al geprobeerd om je camera+kabeltjes aan te sluiten op een andere pc?

Laatst bewerkt:
Dan zullen er wel geen drivers voor nodig zijn, anmders hadden ze wel op de CD gestaan.
Helpdesk bellen, lijkt me.
Kan natuurlijk ook zomaar zijn dat het kastje zelf kapot is . . . Of je videokabeltjes - misschien is dat het makkelijkst te controleren.
Al geprobeerd om je camera+kabeltjes aan te sluiten op een andere pc?

Het bleek om de volgende driver te gaan: WMD Nvidia video capture. Als ik die installeer zegt hij dat hij niet officieel is en dan kan ik kiezen tussen toch doorgaan of installatie beïndigen. Als ik dan tocj doorgaan kies, dan krijg ik kort daarna een blauw scherm met een geheugendump ofzo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan