Harry Potter en de Orde van de Feniks

Status
Niet open voor verdere reacties.

JipBabsFleur

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2007
Hoi,

Ik ben met het spel Harry Potter en de Orde van de Feniks begonnen en heb al veel opdrachten volbracht. De laatste opdracht die ik heb gedaan was dat ik de verloren spullen van Loena Leeflang moest zoeken. Ik heb alle spullen gevonden en de opdracht voltooid. Maar ik weet niet wat ik nu moet doen. Er is geen nieuwe opdracht bijgekomen. Weet iemand wat ik nu moet doen? Ik heb zelf namelijk geen flauw idee.

Alvast bedankt.
JipBabsFleur

Laatst bewerkt:
geen

je hebt hem meschien uitgespeeld weet jij mescien codes voor zwaarden & sandalen?:thumb:

je hebt hem meschien uitgespeeld weet jij mescien codes voor zwaarden & sandalen?:thumb:

Ik denk niet dat ik hem heb uitgespeeld. Want er staat namelijk dat ik op 75% van het spel ben. Weet alleen niet wat ik die andere 25% moet doen.
En weet geen codes;) :p

JipBabsFleur

Google anders even op een walkthrough voor "harry potter and the order of the phoenix". Dan kun je zelf nagaan wat er na de opdracht voor Luna moet gebeuren.

Heb je alle leden al gevonden die je naar de kamer moet sturen? Kijk in je map aan de rechterkant of er nog namen staan en zoek ze op.
Ook kan je nog vershillende geheime wegen opzoekken die achter schilderijen zitten, de kampioenen schaak en dergelijke verslaan en nog veel meer.

Ook is de walkthrough een goed idee.

Aan de rechterkant van dat menu staat helemaal niks meer. Dus ik denk dat ik alle geheimen op de school moet ontdekken enzoow om het spel uit te spelen.
Bedankt voor jullie hulp. Die walkthrough was ook een goed idee.

JipBabsFleur

Als je de spullen van luna hebt gevonden ben je klaar met het spel...
Je kunt nog verder zoeken naar geheimen en punten maar je krijgt geen opdrachten meer..

Aan de rechterkant van dat menu staat helemaal niks meer. Dus ik denk dat ik alle geheimen op de school moet ontdekken enzoow om het spel uit te spelen.
Bedankt voor jullie hulp. Die walkthrough was ook een goed idee.

JipBabsFleur

heb je dan een goede walkthrough gevonden?:)

Heb je alle leden al gevonden die je naar de kamer moet sturen? Kijk in je map aan de rechterkant of er nog namen staan en zoek ze op.
Ook kan je nog vershillende geheime wegen opzoekken die achter schilderijen zitten, de kampioenen schaak en dergelijke verslaan en nog veel meer.

Ook is de walkthrough een goed idee.

ik ben met het spel begonnen en nu heb ik de opdracht om de leden voor de kamer van hoge nood te vinden.
op de kaart staan nog 2 taken: 1) in de gryffindor common room
2) op de transfiguratin courtyard.
op beide plaatsen kan ik niet vinden wat ik moet doen en op internet vindt ik ook geen nuttige walkthrough. kan jij me zeggen wat ik moet doen of een goeie walkthrough geven a.u.b.

dank bij voorbaad.
groetjes jeffrey xxx

Mag ik vragen hoe je dan gezocht hebt...

Want als je gewoon de titel van het spel googled met walkthrough erbij, kom je er meteen een heleboel tegen. :confused:

Probeer deze eens en goed lezen, want het kan zijn dat jij zelf dingen in een andere volgorde hebt gedaan.

http://faqs.ign.com/articles/809/809742p1.html

waar kan ik loena vinden?
de walkthrought die je hebt gegeven zegt dat er achter het huis van hagrid een pad is maar dat is er niet.
ik heb al vele malen rond het huis gelopen in de hoop dat er toch een pad zou zijn maar helaas.
kan je mij helpen haar te vinden? ik zou heel dankbaar zijn:o

Sorry, maar je moet toch op zoek naar dat pad. Daar moet ze zijn.

Maar volg dan gewoon je map, daarop staat aangegeven waar ze is.

severus sneep

ik moet nou van sneep een opstel maken, dus ga ik naar de bieb, zegt hermelien dat ik naar de afdeling toverdranken moet, maar waar is dat????

Daar heb ik ook heel lang naar lopen zoeken, maar heb het uiteindelijk wel gevonden! Als je in de bieb loopt. Krijg je op een gegeven moment van die hekken. Als je daar doorheen gaat kom je op de verboden afdeling.. Daar moet het ergens zijn. Volgens mij als je door die hekken komt aan de linkerkant. En dan in 1 van die boekenkasten. Moet je maar even kijken. Gewoon langslopen en klikken.
Hoop dat je het vindt.

help!

hallo!!
ik heb een dringende vraag!! :shocked:
ik ben nu bezig om alles te ontdekken en ik hoef niet zoveel meer... ik moet nog een schilderij hebben... die ene in de kerkergang, die zegt dat ik het aan een zwadderaar moet vragen maar als ik dat doe krijg ik alleen maar gezeur aan mijn kop!!!!
hoe krijg ik dat wachtwoord???????????????
ik wil het echt weten!
alvast bedankt!!!!!!!!!!!:D

antwoord

heb ik bij toeval ontdekt, je moet de onzichtbaarheidsmantel omdoen en dan naar de kergerkang gaan. je ziet zwadderaars die het wachtwoord gebruiken. denk eraan dat je de kerkergang onderaan het trappenhuis neemt

ooooww....:p
dank je wel!!!!!!!!!!!!!!
ik zat er al heel lang mee!
ben ik weer een stukje verder:thumb:

Nixeman

Hallo,

Ik ben bezig met Harry Potter maar ik kan de waterspuwers voor Daan Thomas niet vinden. Ik heb er 1 gevonden die op het pleintje waar hij staat.

Groetjes Nixeman

Het antwoord staat in de link die Lita112 heeft gegeven.

Daar heb ik ook heel lang naar lopen zoeken, maar heb het uiteindelijk wel gevonden! Als je in de bieb loopt. Krijg je op een gegeven moment van die hekken. Als je daar doorheen gaat kom je op de verboden afdeling.. Daar moet het ergens zijn. Volgens mij als je door die hekken komt aan de linkerkant. En dan in 1 van die boekenkasten. Moet je maar even kijken. Gewoon langslopen en klikken.
Hoop dat je het vindt.

dankje:thumb: voor de tip ik had hem bijna meteen, het boek is helemaal achter in in een kast die leeg lijkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan