Hallo,
Ik ben van plan om een nieuwe pc te kopen en ik wil hem graag zelf samenstellen. De pc hoeft geen top game pc te worden, maar ik wil er wel af en toe nieuwe games mee kunnen spelen zoals call of duty 4 die oktober ofzow uitkomt. Ik ben zelf al zoon beetje op onderzoek uitgeweest. Ik ben van plan om de pc te laten maken bij een computerwinkel uit mijn dorp. Daar heb ik dus ook de onderdelen vandaan en de prijzen. Mijn budget is ongeveer 800 euro voor een complete pc. Het volgende heb ik zelf samengesteld.
Windows vista home premium €109,-
2048mb Kingston DDR2-667 wergheugen €84,95
320GB Seagate Barracuda harde schijf €84,95
Intel Core 2 duo E6750 processor €199,95
Asus P5B moederbord €119,95
Asus EN8500GT Silent/HTD/256M videokaart €94,95
Assemblage en installatie software is gratis bij de winkel
€0
Behuizing nog geen idee (ligt aan de voeding)
Voeding nog geen idee
speakers n.v.t. ,wat zitten speakers in beeldscherm €0
muis en toetsenbord n.v.t. €0
dvd brander en speler n.v.t. €0
Ik zit erg te twijfelen over de videokaart die ik het beste kan kiezen, hoeveel Watt voeding ik moet hebben en of ik het misschien wel kan doen met een wat mindere processor?
Misschien hebben jullie nog betere adviezen of een betere samenstelling. Ik hoor het graag.
mvg, Wessel
Ik ben van plan om een nieuwe pc te kopen en ik wil hem graag zelf samenstellen. De pc hoeft geen top game pc te worden, maar ik wil er wel af en toe nieuwe games mee kunnen spelen zoals call of duty 4 die oktober ofzow uitkomt. Ik ben zelf al zoon beetje op onderzoek uitgeweest. Ik ben van plan om de pc te laten maken bij een computerwinkel uit mijn dorp. Daar heb ik dus ook de onderdelen vandaan en de prijzen. Mijn budget is ongeveer 800 euro voor een complete pc. Het volgende heb ik zelf samengesteld.
Windows vista home premium €109,-
2048mb Kingston DDR2-667 wergheugen €84,95
320GB Seagate Barracuda harde schijf €84,95
Intel Core 2 duo E6750 processor €199,95
Asus P5B moederbord €119,95
Asus EN8500GT Silent/HTD/256M videokaart €94,95
Assemblage en installatie software is gratis bij de winkel

Behuizing nog geen idee (ligt aan de voeding)
Voeding nog geen idee
speakers n.v.t. ,wat zitten speakers in beeldscherm €0
muis en toetsenbord n.v.t. €0
dvd brander en speler n.v.t. €0
Ik zit erg te twijfelen over de videokaart die ik het beste kan kiezen, hoeveel Watt voeding ik moet hebben en of ik het misschien wel kan doen met een wat mindere processor?
Misschien hebben jullie nog betere adviezen of een betere samenstelling. Ik hoor het graag.
mvg, Wessel