Nieuwe pc samenstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Vis

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2007
Hallo,

Ik ben van plan om een nieuwe pc te kopen en ik wil hem graag zelf samenstellen. De pc hoeft geen top game pc te worden, maar ik wil er wel af en toe nieuwe games mee kunnen spelen zoals call of duty 4 die oktober ofzow uitkomt. Ik ben zelf al zoon beetje op onderzoek uitgeweest. Ik ben van plan om de pc te laten maken bij een computerwinkel uit mijn dorp. Daar heb ik dus ook de onderdelen vandaan en de prijzen. Mijn budget is ongeveer 800 euro voor een complete pc. Het volgende heb ik zelf samengesteld.

Windows vista home premium €109,-
2048mb Kingston DDR2-667 wergheugen €84,95
320GB Seagate Barracuda harde schijf €84,95
Intel Core 2 duo E6750 processor €199,95
Asus P5B moederbord €119,95
Asus EN8500GT Silent/HTD/256M videokaart €94,95
Assemblage en installatie software is gratis bij de winkel:D €0
Behuizing nog geen idee (ligt aan de voeding)
Voeding nog geen idee
speakers n.v.t. ,wat zitten speakers in beeldscherm €0
muis en toetsenbord n.v.t. €0
dvd brander en speler n.v.t. €0

Ik zit erg te twijfelen over de videokaart die ik het beste kan kiezen, hoeveel Watt voeding ik moet hebben en of ik het misschien wel kan doen met een wat mindere processor?
Misschien hebben jullie nog betere adviezen of een betere samenstelling. Ik hoor het graag.

mvg, Wessel

Ikzelf heb 2 dagen geleden een amd 6000 samengesteld met een geforce 8800 gts
de processor kost 156 euro mijn moederbord 65 euro (msi k9n neo)
de grafische kaart 256 euro
ram geheugen 2 x kingston(gekoeld) 98.90 euro

dus ik weet niet of je wel voor een intel zou gaan? voor dat geld dan toch want ik peins dat je niet zo echt een overklokker bent dus vind ik dat je je geld beter zou kunnen besteden

vraag dan help ik verder

hallo

heb je hem samen gestelt op alternate.nl

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Ikzelf heb 2 dagen geleden een amd 6000 samengesteld met een geforce 8800 gts
de processor kost 156 euro mijn moederbord 65 euro (msi k9n neo)
de grafische kaart 256 euro
ram geheugen 2 x kingston(gekoeld) 98.90 euro

dus ik weet niet of je wel voor een intel zou gaan? voor dat geld dan toch want ik peins dat je niet zo echt een overklokker bent dus vind ik dat je je geld beter zou kunnen besteden

Jah volgens mij kan ik wel wat lager uitkomen in de prijs dat ik nu heb. Ik ben idd geen overklokker, dus je hebt wel gelijk dat ik het geld beter aan andere dingen kan besteden in de pc. maar AMD 6000+ kost dan 189,95 dus scheelt maar 10 euro

Laatst bewerkt:
hallo

heb je hem samen gestelt op alternate.nl

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

nee bij computerwinkel in mijn woonplaats amecomputers.nl
Azerty ligt ook dicht bij huis, dus daar kan ik ook samenstellen.

Laatst bewerkt:
ik heb voor mijn moederbord 3d kaart voeding 450 watt van be quiet processor en arctic freezer pro niet te vergeten mijn ram geheugen heb ik alles te samen toch een 585 euro aan uitgegeven en dan heb ik echt wel een up to date pc

ik weet niet of aken van jullie zo ver is maar ik heb mijn pc stukken van hiq24.de gekocht en kwa prijs zijn ze toch goedkoop vind ik

ik heb voor mijn moederbord 3d kaart voeding 450 watt van be quiet processor en arctic freezer pro niet te vergeten mijn ram geheugen heb ik alles te samen toch een 585 euro aan uitgegeven en dan heb ik echt wel een up to date pc

ik weet niet of aken van jullie zo ver is maar ik heb mijn pc stukken van hiq24.de gekocht en kwa prijs zijn ze toch goedkoop vind ik

Kan je voortaan even leestekens gebruiken? Zoals je nu aan één stuk door hebt getypt, leest erg onprettig.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan