MSN eruit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
1.406
Ligt MSN er weer eens uit? Krijg weer zo'n probleem oplos venstertje waar ik niet verder mee kom.
Ik kom trouwens ook niet hotmail.com. Ik krijg een of andere zoekmachine.
 
Laatst bewerkt:
Ik kom wel gewoon op Hotmail, ik zou maar eens even een grondige spywarescan starten.
 
Niet echt hardnekkige, maar je hoort daar niet uit te komen, dus er klopt zeker iets niet.

Vreemd, kan geen spyware vinden, alleen wat tracking cookies...
Op de achtergrond ook nog spywareblaster lopen.
 
Doe maar even de volgende scan, als je die nog niet gedaan had.

1.Download en installeer
AVG Anti-Spyware.

  • Na de installatie, open AVG Anti-Spyware:
    * onder "Status", klik op Change state naast "Resident shield". (wijzig van active naar inactive!)
    * onder "Update", klik op de Start update knop.
    * onder "Scanner", tab "Settings":
    • - onder "How to act?", klik op "Recommended actions" en selecteer Quarantine. (ZEER BELANGRIJK!)
      * onder "Reports", selecteer Automatically generate report after every scan en verwijder het vinkje bij Only if threats were found
    Sluit AVG Anti-Spyware. Laat het nog niet scannen.
Start op in veilige modus

Start AVG Anti-Spyware.
  • * Klik op Scan en kies Complete System Scan.
    Na de scan; volg onderstaande instructies :
    BELANGRIJK : Klik niet op de "Save Scan Report" knop vooraleer je de "Apply all Actions" knop hebt aangeklikt !
    * Draag er zorg voor dat Set all elements to: op Quarantine staat (1),
    zoniet klik op de link en kies Quarantine in de popup menu. (2)
    (Dit geldt niet voor cookies, deze worden onveranderlijk gedelete !)
    * Onderaan het venster klik op de Apply all Actions knop. (3)
    ewidoscan.jpg

    * Wanneer je de melding krijgt 'All actions have been applied', klik je onderaan op de knop Save Report.
    * Klik in het menu bovenaan op Reports. Kopieer het rapport van de scan en plaats dat hier in je volgende bericht.
 
Doe maar even de volgende scan, als je die nog niet gedaan had.

1.Download en installeer
AVG Anti-Spyware.

  • Na de installatie, open AVG Anti-Spyware:
    * onder "Status", klik op Change state naast "Resident shield". (wijzig van active naar inactive!)
    * onder "Update", klik op de Start update knop.
    * onder "Scanner", tab "Settings":
    • - onder "How to act?", klik op "Recommended actions" en selecteer Quarantine. (ZEER BELANGRIJK!)
      * onder "Reports", selecteer Automatically generate report after every scan en verwijder het vinkje bij Only if threats were found
    Sluit AVG Anti-Spyware. Laat het nog niet scannen.
Start op in veilige modus

Start AVG Anti-Spyware.
  • * Klik op Scan en kies Complete System Scan.
    Na de scan; volg onderstaande instructies :
    BELANGRIJK : Klik niet op de "Save Scan Report" knop vooraleer je de "Apply all Actions" knop hebt aangeklikt !
    * Draag er zorg voor dat Set all elements to: op Quarantine staat (1),
    zoniet klik op de link en kies Quarantine in de popup menu. (2)
    (Dit geldt niet voor cookies, deze worden onveranderlijk gedelete !)
    * Onderaan het venster klik op de Apply all Actions knop. (3)
    ewidoscan.jpg

    * Wanneer je de melding krijgt 'All actions have been applied', klik je onderaan op de knop Save Report.
    * Klik in het menu bovenaan op Reports. Kopieer het rapport van de scan en plaats dat hier in je volgende bericht.

Hier is het logje:

VG Anti-Spyware - Scan Report
---------------------------------------------------------

+ Created at: 23:28:11 30-7-2007

+ Scan result:



E:\temp\OtsJuke_DJ_Professional_v1[1].00.101_by_TNT.zip/OtsJuke DJ-upgrade-v1.00.101.exe -> Backdoor.Theef.111 : No action taken.
C:\Documents and Settings\Erwin\Cookies\erwin@burstnet[2].txt -> TrackingCookie.Burstnet : No action taken.
C:\Documents and Settings\Erwin\Cookies\erwin@ad1.clickhype[1].txt -> TrackingCookie.Clickhype : No action taken.
C:\Documents and Settings\Erwin\Cookies\erwin@ads.cnn[1].txt -> TrackingCookie.Cnn : No action taken.
C:\Documents and Settings\Erwin\Cookies\erwin@com[1].txt -> TrackingCookie.Com : No action taken.
C:\Documents and Settings\Erwin\Cookies\erwin@search.live[1].txt -> TrackingCookie.Live : No action taken.
C:\Documents and Settings\Erwin\Cookies\erwin@image.masterstats[1].txt -> TrackingCookie.Masterstats : No action taken.
C:\Documents and Settings\Erwin\Cookies\erwin@auto.search.msn[1].txt -> TrackingCookie.Msn : No action taken.
C:\Documents and Settings\Erwin\Cookies\erwin@ssl-hints.netflame[1].txt -> TrackingCookie.Netflame : No action taken.
C:\Documents and Settings\Erwin\Cookies\erwin@stat.onestat[2].txt -> TrackingCookie.Onestat : No action taken.
C:\Documents and Settings\Erwin\Cookies\erwin@revsci[2].txt -> TrackingCookie.Revsci : No action taken.
C:\Documents and Settings\Erwin\Cookies\erwin@statcounter[2].txt -> TrackingCookie.Statcounter : No action taken.


::Report end
 
In je logje is niet veel bijzonders te zien, je mag die tracking cookies nog wel verwijderen met de volgende scan.

Als je nog steeds problemen hebt, doe maar het volgende:

1 ) Lees eerst goed de handleiding van HijackThis:
http://www.nucia.nl/toonhandleiding.php?handleidingid=9

2 ) Lees dan het volgende bericht goed door:
http://www.nucia.nl/forum/showthread.php?t=12

3 ) Registreer je dan op Nucia/ASO Forum.
http://www.nucia.nl/forum/register.php

4 ) Plaats daarna je HijackThis-log in de daarvoor bestemde forumsectie:
http://www.nucia.nl/forum/forumdisplay.php?f=38

Vermeld ook daar je probleem erbij en de link van dit topic.

Succes!:thumb:
 
In je logje is niet veel bijzonders te zien, je mag die tracking cookies nog wel verwijderen met de volgende scan.

Als je nog steeds problemen hebt, doe maar het volgende:

1 ) Lees eerst goed de handleiding van HijackThis:
http://www.nucia.nl/toonhandleiding.php?handleidingid=9

2 ) Lees dan het volgende bericht goed door:
http://www.nucia.nl/forum/showthread.php?t=12

3 ) Registreer je dan op Nucia/ASO Forum.
http://www.nucia.nl/forum/register.php

4 ) Plaats daarna je HijackThis-log in de daarvoor bestemde forumsectie:
http://www.nucia.nl/forum/forumdisplay.php?f=38

Vermeld ook daar je probleem erbij en de link van dit topic.

Succes!:thumb:


Daar staat reeds een logje van mij. Dank.
 
Vreemd, bij mij draaide Hotmail gister ook, maar goed dat het is opgelost.:thumb:

Wellicht dat niet alle gebruikers er last van hadden want in dit forum gedeelte las ik nog een post van iemand die hetzelfde probleem had.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan