beveiliging

Status
Niet open voor verdere reacties.

antoon32

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2006
Hallo.

Wie kan me helpen? Mijn broertje heeft op de site Youtube uit niewsgierigheid op het linkje spam geklikt,nu kan ik die site niet meer op mijn computer krijgen.
Bij voorbaat mijn dank.

Vertel eens wat je bedoelt,met de site niet meer van de Pc krijgen?

Komt deze pagina iedere keer naar voren als je de brouwser opstart,of heb je last van een popup?

Vertel eens wat je bedoelt,met de site niet meer van de Pc krijgen?

Komt deze pagina iedere keer naar voren als je de brouwser opstart,of heb je last van een popup?

hallo Marcel,bedank voor je reactie.

Wanneer ik in mijn favorieten naar die website wil gaan,komt er na enige tijd op het scherm ,,de pagina kan niet worden weergegeven,,
met vriendelijke groet.

Okè,je hebt tegen de Pc/of beveiliging gezegd dat deze pagina niet meer bezocht mag worden!

Dit zal waarschijnlijk in jou firewall/beveiliging zitten!Probeer eens bij internetopties om de staandaard instellingen te herstellen!

Okè,je hebt tegen de Pc/of beveiliging gezegd dat deze pagina niet meer bezocht mag worden!

Dit zal waarschijnlijk in jou firewall/beveiliging zitten!Probeer eens bij internetopties om de staandaard instellingen te herstellen!

Hallo Marcel,ik heb de standaardinstellingen hersteld,geeft geen oplossing voor het probleem,Hij was de de website youtube aan het bekijken,en drukt op het linkje spam,en toen viel de website weg.Ik denk ook dat het met beveiliging te doen heeft.

waar stond die link "spam" ??
op internet of was het een bericht van op je pc ?
welke proggies heb je draaien tbv spam etc ... ?

waar stond die link "spam" ??
op internet of was het een bericht van op je pc ?
welke proggies heb je draaien tbv spam etc ... ?

Hallo,De link "spam" staat op de website youtube daar waar reacties gegeven worden mbt tot een filmpje,achter elke reactie staat aan de rechterkant een rood omlijst hokje met daarin het woordje spam.
Ik heb de standaardinstell.hersteld,en ook systeemherstel gedaan.Helpt niet.
Ik heb Spyware Blaster,en Super anti spyware free.

daarom zie ik die knop spam niet ... ik heb er geen account.
Kan je niet verderhelpen.
Neem eens contact met youtube.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan