Site om foto's te publiceren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yari02

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jun 2002
Ik zoek een site om mijn foto's te publiceren, eventueel albums aan te maken.
Ben ik hier aan het goed adres, of moet ik de vraag elders deponeren ?
Zo ja, welke goede sites komen in aanmerking.

wat dacht je van je eigen webruimte bij jou internet provider.

Geen idee hoe ik dat zou moeten doen !

Ik zal inderdaad eigen webruimte aanvragen bij je provider.
En dan dit fotoalbum gebruiken.(coppermine)

Is die ruimte niet erg beperkt ?
Ik heb het op een na simpelste (qua snelheid) abonnement.

Ik zou eerst even uitzoeken hoeveel webruimte je hebt en of PHP wordt ondersteund.

Of de ruimte beperkt is, kunnen we niet zeggen. Dat hangt ervan af hoeveel foto's je wilt uploaden?

Laatst bewerkt:
de meeste providers geven 25 Mb al snel weg.
bij wie heb jij je internet abbo.

Nou ja, je begint ergens aan en zeker met foto's; naar gelang je blijft
uploaden . . . . telkens weer. Dus, ik begrijp het houdt 'n keer op.

25 MB aan hosting geeft plaats aan ongeveer 13 foto's in goede kwaliteit ( ongeveer 2 MB per foto ). Dat is niet veel.
Je hebt wel andere gratis hosting-mogelijkheden die gratis zijn, maar soms zijn dan de servers weer langzaam.
Een hosting-pakket nemen kan ook, kost wat, maar je krijgt ook wat.

Ik denk dat een betaalde beter voor je is want de servers van orange zelf zijn al sloom.( als ik op de site ben duurt alles heel lang).
Of funpic nemen.

25 MB aan hosting geeft plaats aan ongeveer 13 foto's in goede kwaliteit ( ongeveer 2 MB per foto ). Dat is niet veel.
Je hebt wel andere gratis hosting-mogelijkheden die gratis zijn, maar soms zijn dan de servers weer langzaam.
Een hosting-pakket nemen kan ook, kost wat, maar je krijgt ook wat.

Dit lijkt me ook wat : http://www.funpic.org/index.php
Geeft 2500 Mb webspace.

De funpic.org server is niet zo goed en onstabiel maar de .de server heb ik nog nooit problemen mee gehad.

Bedankt weer allemaal. Ik ga dat funpic maar eens proberen en laat t.z.t. hier weten over mijn ervaring(en) er mee.

Bedankt voor de tip, ik dacht dat dat alleen voor abonnees van Zoom was.:thumb:

@Michael4446

Gratis account

Iedereen kan een gratis account aanmaken. Je krijgt dan direct ruimte voor maar liefst 1000 foto's! Zet ze rechtstreeks vanuit de camera in hoge resolutie online. Zoom Album is de ideale back-up voor je fotoverzameling. Waar je ook ter wereld bent, je beschikt altijd over al je foto's in de hoogst mogelijke kwaliteit. Zoom Album maakt automatisch kleinere voorbeeldfoto's zodat je bezoekers niet lang hoeven te wachten voordat de foto is ingeladen. Met recht het beste van twee werelden.
Hcc-account

Ben je hcc-lid en ontvang je Zoom.nl, Computer!Totaal of Tips & Trucs dan heb je zelfs onbeperkte fotoruimte. Zelfs met een omvangrijke verzameling van duizenden foto's kun je bij Zoom Album terecht. Daarbij heb je als hcc-lid de mogelijkheid om je albums te beveiligen met een wachtwoord. Klik hier voor een abonnement op Zoom.nl of hier voor de overige abonnementen.

Hier zie je dat gratis 1000 foto's is en als je lid bent onbeperkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan