Had meer van mij systeem verwacht

Status
Niet open voor verdere reacties.
nee .. gewoon doen via Software in configuration scherm...
en dat het liefst in veilige modus..
vervolgens naar Nvidia site gaan om wel de goeie te installeren (is heel simpel die site)

in configuratie scherm hmm

ok

hoe start veilige modus ook alweer F9 tog?
ik moet tog dat dingetje NVIDIA drivers verwijderen of dniet?

Laatst bewerkt:
Ja bij XP wel (vista geen verstand van en wil ik ook geen verstand van hebben) ..
en kijk vervolgens bij apparaatbeheer weer om te zien of het ook daadwerkelijk weg is..

Google anders even hoe je de drivers totaal verwijders:
Gewoon zoiets: verwijderen nvidia bestanden o.i.d.

Ik ben werken & kijk vanaaf hoe het gegaan is ..

S6:thumb:

bedankt

alle drivers staan erop
nou nu bidden tot god en rainbow six vegas opstarten

nou je zal het niet geloven maar werkt bijna tot geen verschil
en die uitroptekens bij apparaat beheer staan ernog

hier wat details..

screens:
http://img387.imageshack.us/img387/6712/wtf1zp4.jpg ja dat wat je zien klik hier om te installeren heb ik al gedaan Sorry we kunnen geen drivers vinden voor uw hardware, als u fabrikant weet en het type kan u dat op internet opzoeken en zo :S
http://img377.imageshack.us/img377/9933/wtf2ua7.jpg

op het 4de tabblad staat ook nog

Broninstellingen:
Dit apparaat gebruikt geen bronnen omdat het niet correct werkt

Laatst bewerkt door een moderator:
ja maar ik heb al heel vaak drivers geinstalleerd

en hoe moet ik me vga aan me monitor koppelen dan?

nou laat maar ik hou het er op dat de combinatie van vista en mijn videokaart niet goed zijn

dan ga ik maar een 8800GTS aanschaffen als die het dan wel goed DOET!!

bedankt voor de hulp maar weees gewaarschuwd
Vista is niet 100% stabiel hoor!!

Laatst bewerkt door een moderator:
installeer wel je drivers van je videokaart dan als je een nieuwe koopt.

Probeer ff de 3gb mode aan te zetten, misschien dat dit werkt...

Dit zorgt ervoor dat je meer ram ter beschikking hebt voor je programma's en minder naar windows. Als je bijvoorbeeld 4 gig ram hebt pikt windows er bijvoorbeeld snel 2 gig en dan heb je nog 2 gig over voor de rest...

3GB mode zorgt ervoor dat die verhouding veranderd, dat je 3 gb voor prog's hebt en 1 gb voor windows!!

Ga maar ff googlelen op 3gb mode voor windows vista. Is wel een simpele handleiding voor te vinden, met wat meer info.

gene idee kan niks vinden

http://www.inventorwizard.be/tipsntricks/bron/configuration_3GB switch.pdf (info)

http://www.inventorwizard.be/tipsntricks/bron/configuration_3GB_windows_vista.pdf (handleiding vista)

Hier staat een stuk over de 3gb mode... wat 3gb switch had moeten zijn (A) maar goed als je 2 min ging googlele had je ook wel op switch uitgekomen;)
Moet je dat maar is proberen, ze advisteren het voor zware cad systemen... heb het op mijn werk ook bij alle workstations uitgevoerd. Resultaat is wisselend.

succes

Laatst bewerkt:
ne dat is het niet

het is idd wat 038soldier al zei dacht

7600GS en vista gaan niet samen

dus dat word nieuwe grafische kaart

binnekort nog ff kast openmaken voor zekerheid maar daar blijft het bij

ne dat is het niet

het is idd wat 038soldier al zei dacht

7600GS en vista gaan niet samen

dus dat word nieuwe grafische kaart

binnekort nog ff kast openmaken voor zekerheid maar daar blijft het bij

Is het niet maar kan wel helpen hoor ;)

nee maar dat ga ik niet doen omdat vista slecht is is moet ik me uit ht zweet werke

Met die videokaart zou je de spellen nog sowieso op medium moeten kunnen spelen lijkt me..

Maar de tip van Lange Pier is wel goed hoor !
Omdat.. je totaal schoon je aansturing van het moederbord installeerd (de chipset stuurt je hele pc aan en ook de videokaart + pci etc en erg belangrijk dat de nieuwste en de goeie geinstalleerd zijn)

En omdat daarna er videokaartdrivers erop gezet worden kan het niet anders zijn dat het dan lekker zou moeten lopen & anders is het probleem niet datgene met de videokaart..

Zou het toch echt eerst proberen..

En een 8800gts is wel een erg zware kaart voor je processor denk ik (maar wel een dikke topper)..

Maarja ik denk ook dat Vista de hele performende omlaag haalt.
Je zou best is de hele ' graphic look' is uit kunnen schakelen & dan is kijken hoe het speelt..

Zou persoonlijk dus eerst je pc in orde krijgen en kijken waar het nou echt aan ligt voor je zoiets duurs aanschaft in de hoop dat het daarna wel lekker draait (maar met die kaart lijkt me wel hoor, maarja veel geld) Ik bedoel.. stel je koopt XP voor 80 Euro en alles loopt geweldig, dan spaar je toch een hoop geld.

Laatst bewerkt:
idd

zit ik ook aan te twijfelen voor een OEM versie voor me verjaardag 5 sept

maar hoe koppel je die vga chipset aan je monitor dan?

EDIT:

NEEEE!!!
volgens mij weeet ik waardoor het komt
ik had op het begin toen ik mijn pc kocht een windows vista 32 bit besturingssysteem
en toen heb ik een keer gekloot enz met recovery CD van XP enz
toen stond xp erop half internet deed het niet dus toch maar weer naar vista!

MAAAARR: de recovery van VISTA was 64 bits dus ik heb nu een 64 bits besturingssysteem en al die drivers zijn voor 32 bits denk ik
incl BIOS enz denk ik dan ook
zou dit het kunnen zijn?

Laatst bewerkt:
Hoi !

Vista 64-bits vraagt inderdaad andere drivers dan de 32-bits-versie !!

Je hebt het inderdaad gemeld in je openingspost, maar daarna denk ik niet dat iemand er nog op gelet heeft !

Enne.....is je software (VOORAL je spellen) wel geschikt voor 64-bits ?

Ik denk dat daar het probleem ligt: voor 64-bits Vista is nog weinig software beschikbaar !

Greetz,

Harry.

Laatst bewerkt:
hmm ik zie alleen bij BF2 staan

windows XP (32-bit)

maar verder nergens anders
maar battlefield doet het gewoon goed omdat dat spel al hartstikke oud is

maar rainbow six vegas is volgens mij ongeveer rondom release van vista uitgekomen dus..
zou toch makkelijk moeten kunnen
denk dat het aan die drivers ligt
maar kan iemand me dan vertellen WELKE drivers ik allemaal moet hebben..?????

wel beetje raar dat ik 64bits recovery CD bij een 32 bits gekochte vista heb al mailtje gestuurd naar mycom

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan