Installeren van DVD driver Hitachi GD-8000

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erwinho

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 aug 2007
Mijn DVD-ROM Hitachi GD-8000 functioneert al een tijdje niet goed meer, dit na een crash van de harde schijf waardoor windows opnieuw moest worden geïnstalleerd. Het ROM gedeelte werkt wel maar het DVD gedeelte niet. Ik heb windows xp proffessional en voorgenoemde DVD-ROM heeft hierin altijd gefunctioneerd.

Ik heb inmiddels een goede videoplayer (zoomplayer) geïnstalleerd maar ik krijg de boel maar niet aan de gang. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Als ik via Deze Computer op de D: schijf klik (welke de DVD-ROM is) geeft hij aan: plaats en schijf of een ander geschikt medium in D:. cd/rom spellen pakt hij echter wel.

Ga eens naar apparaatbeheer en verwijder daar de speler. Sluit de computeer af en start daarna opnieuw op, Windows herkent de speler nu als nieuwe hardware en installeert deze opnieuw, waarschijnlijk nu goed!

Ga eens naar apparaatbeheer en verwijder daar de speler. Sluit de computeer af en start daarna opnieuw op, Windows herkent de speler nu als nieuwe hardware en installeert deze opnieuw, waarschijnlijk nu goed!

Hoi MrMusic :), bedankt voor de tip. Slim gevonden. Ik heb het als zodanig uitgevoerd maar helaas bracht het niet het gewenste resultaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan