Ik start begin september met een nieuwe studie. Hiervoor ben ik op zoek naar een nieuwe laptop.
Enkele gegevens die handig zijn bij het geven van advies:
Verder is mijn vraag of er verschil is en zo ja, welk verschil, wat betreft een AMD of Intel precessor? Wat is bijvoorbeeld beter voor de accuduur etc?
Alvast hartelijk dank voor jullie adviezen.
Met vriendelijke groet,
Jean-Paul
Enkele gegevens die handig zijn bij het geven van advies:
- Mijn budget is maximaal 1000 euro. De laptop mag ook iets meer kosten (1100 a 1200 euro), aangezien ik verwacht wel een korting te kunnen regelen.
- Ik wil graag Windows Vista draaien op de laptop.
- Ik zit dagelijks 2 uur heen en 2 uur terug in de trein, dus ik zoek een laptop die in principe een accuduur heeft van rond de 2 uur. De activiteiten die ik in de trein wil uitvoeren op de laptop zijn met name tekstverwerken en powerpoint-presentaties maken, dus geen film kijken.
- Ik wil de laptop voornamelijk gebruiken voor mijn studie. Dat houdt in: internetten, verslagen maken, beetje photoshoppen. Thuis wil ik de laptop eventueel ook gebruiken voor spellen, maar dat heeft in feite geen prioriteit.
- Aangezien ik een nieuwe laptop aanschaf moet hij wel enige tijd mee gaan wat betreft technische specifiacties.
Verder is mijn vraag of er verschil is en zo ja, welk verschil, wat betreft een AMD of Intel precessor? Wat is bijvoorbeeld beter voor de accuduur etc?
Alvast hartelijk dank voor jullie adviezen.
Met vriendelijke groet,
Jean-Paul