Nvidia XFX GeForce 8600 GT/620 XXX of ATI Asus EAH2600XT/HTVDI -

Status
Niet open voor verdere reacties.

thijs328

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2007
Hey ik ben van plan een video kaartje te kopen.
Me pc heeft 512 MB ram:o
3.0 Ghz
En er zit nu een Nvidia GeForce 6200 LE in.:o
Maar wat zal ik nou nemen?
Nvidia XFX GeForce 8600 GT/620 XXX of ATI Asus EAH2600XT/HTVDI -

Gz Thijs
als je nog wilt weten wat me moederbord is moet je me even vertellen hoe ik dat kan zien.
:p

ja is waar maar ik ben van plan later nog 1gb geheugen er bij te doen eerst een video kaart ik wil namelijk cod2 en bf2 zonder schokkerij willen spelen snap je?

Hou je rekening met je aansluiting. Ik vermoed dat je nu een AGP kaart hebt. Volgens mij wil je gaan kiezen voor PCI-E videokaarten.

ik game trouwens bijna alleen maar dus het moet wel een goede video kaart zijn om te gamen (dx10) iemand een aanrader?

Hou je rekening met je aansluiting. Ik vermoed dat je nu een AGP kaart hebt. Volgens mij wil je gaan kiezen voor PCI-E videokaarten.
ik heb es gekeken bij me moederbord aansluiting die heeft pci dus ik zal nu wel een pci hebben of niet?

PCI en PCI-E zijn twee totaal verschillende aansluitingen.

Ow dat wist ik helemaal niet :o
Hoe moet ik weten welke aansluiting ik heb dan mijn moederbord is intel grantsdale i915p

Dat is je chipset en niet je moederbord.:)

owh lol ik ben echt zo dom :o
is me moederbord dan wel GigaByte GA 8I915PM???
hopelijk heb ik het niet weer fout lol

Overigens heeft het niet veel zin om een Direct 10 kaart te halen als je onder xp draait

nee ik ben niet dom man.
maar de dx10 spellen die zijn toch allemaal nog *** bijna. behalve company of heroes maar die heb ik dus niet.
en ik ga later (eerder gezegt in dit topic) 1gb ram erbij doen en dan installeer ik vistaa

Hier op Forum zijn we allemaal beleefd tegen me kaar en hoef je elkaar niet zo aan te spreken we doen het vrijwillig (je helpen):evil:

Je geeft aan dat de reactie van TheVirus een ongelofelijk domme reactie was. (wat overigens wel mee valt)

Maarre, Hoezo zijn de DX10 games van nu allemaal **** ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan