Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wanneer ik een opname van mijn videocamera op de harde schijf zet en vervolgens met Nero op een dvd brand dan is de kwaliteit minimaal 30% minder. Wat is hieraan te doen.
Nou je moet bij elke tussenstap die je met je video maakt ervoor zorgen dat je geen kwaliteit verliest want eens je die verliest ben je die ook kwijt.
Kan je wat meer informatie geven over de verschillende stappen die je onderneemt om van je video op de camera tot aan je video op dvd te komen. Met in het bijzonder de stap hoe je je video op pc zet. Want daar heb je naar mijn ervaring de meeste kans om kwaliteit te verliezen.
Kijk daar eens in de instellingen, maar vaak is met van die megeleverde programma's geen kwaliteit te behouden. Oftewel moeten ze kwaliteit inleveren omdat je pc het anders niet in realtime kan verwerken. Oftewel kan deze software zelf geen hogere kwaliteit aan.
Mijn ervaring heeft mij geleerd dat video van camera op pc zetten nooit voor 100% zonder kwaliteitsverlies of andere nadelen gaat.
Ik raad altijd aan om het via een dvdrecorder te doen, die kan heel nauwkeurig omspringen met kwaliteit.
In dit topic heb ik hier al eens meer uitleg over gegeven, moet je misschien eens proberen: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?p=2030257
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.