Microfoon kraakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

spiXel

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2007
Ik weet niet of dit de goeie sectie is, maar kon geen sectie vinden over microfoons/geluid.

Maar goed dit is mijn probleem.
Ik heb een computer gekocht met windows vista, en toen heb ik XP erop gezet
Nu begint me microfoon ineens ONTZETTEND hard te kraken als ik er probeer mee te praten.

( voornamelijk op ventrilo een voice chat programma )

Opnieuw installeren van mijn audio driver heeft ook niks geholpen.

Heeft iemand hier iets op, alvast bedankt

Grtz spiXel

Ik denk zomaar dat dit niet aan de software ligt, gekraak kan door een aantal dingen komen, stof in de mic? los draadje? behuizing die heel zachtjes torseert maar natuurlijk versterkt wordt omdat het een mic is? Al eens een andere mic geprobeerd? Dan sluit je uit dat het aan de pc of software ligt?

grtjs jjw

Ik denk zomaar dat dit niet aan de software ligt, gekraak kan door een aantal dingen komen, stof in de mic? los draadje? behuizing die heel zachtjes torseert maar natuurlijk versterkt wordt omdat het een mic is? Al eens een andere mic geprobeerd? Dan sluit je uit dat het aan de pc of software ligt?

grtjs jjw

Ik zou wel willen testen maar ik heb geen andere mic.
Maar het is soms de zelfde geluid die ik hoor als ik me geluid test via me audio driver.

Welkom bij Helpmij.nl

Ik verplaats de vraag naar de juiste sektie. De link in de e-mail brengt je er automatisch naar toe.

Zoals eerder vermeld zou het heel makkenlijk zijn als je een andere mic op je computer kan aansluiten dan sluit je uit of het aan je mic ligt. Je kan proberen om een dag 1 van iemand te lenen of er 1 kopen (zijn al vanaf 10 euro) kwaliteit is dan wel minder natuurlijk.

Zoals eerder vermeld zou het heel makkenlijk zijn als je een andere mic op je computer kan aansluiten dan sluit je uit of het aan je mic ligt. Je kan proberen om een dag 1 van iemand te lenen of er 1 kopen (zijn al vanaf 10 euro) kwaliteit is dan wel minder natuurlijk.

Whooo, vet dure microfoons heb jij.
Ik kan er al 1 vanaf 3 euro krijgen, alleen een mic op een standaard naartuurlijk.

Maar ik zal wel even aan me vriend vragen of ik er 1 kan lenen.

Tja dan weet je het zeker. Kijk als je mice kraakt hierdoor, kun je testen wat je wilt maar dan blijft hij kraken haha...

Whooo, vet dure microfoons heb jij.
Ik kan er al 1 vanaf 3 euro krijgen, alleen een mic op een standaard naartuurlijk.

Maar ik zal wel even aan me vriend vragen of ik er 1 kan lenen.

Nou dan! Ik snap niet waar je dan moeilijk over doet!
Koop er lekker een voor 3 euro. Ga je toch niet 1 lenen dat is meer moeite en heb je gelijk een reserve.

Nou dan! Ik snap niet waar je dan moeilijk over doet!
Koop er lekker een voor 3 euro. Ga je toch niet 1 lenen dat is meer moeite en heb je gelijk een reserve.
3 euro is tog weer een pakje sigaretten jongentjeman :thumb:

Ik heb al gemailed naar waar ik me headset vandaan heb, ik ga proberen nieuwe te regelen deze is niet goed meer geluid schiet soms naar 1 kant microfoon kraakt van alles:mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan