Nvidia XFX GeForce 8600 GT/620 XXX of ATI Asus EAH2600XT/HTVDI -

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry TheVirus ;)
Nou ik vind de Dx10 allemaal ****.
Company of Heroes!! die is wel vet.
Lost Planet vind ik nix an die heb ik bij me vriend al es gedaan.
Uhh voor de rest weet ik niet of er nog meer dx10 games zijn.:o

ShadowRun, Halo 2, Cod 4 en MOH: Airborne (denk wel dat de laatste 2 DX10 zullen worden) Lijken mij allemaal leuk.
Lost planet vind ik zelf niet geweldig.

Maar het gaat er nu vooral om dat DX10 niet zo handig is voor XP. Of je de games ervoor leuk vindt is gewoons 'smaak'. dx10 is voornameljik bedoeld voor vista (en natuurlijk ook voor spellen, maar over een paar jaar zullen er heel veel dx10 games zijn, als je ff wacht.)

Laatst bewerkt:
oja 1gig ram en dan vista erop en dan ook nog gamen...nou ik schat zo'n 15-20fps.

Tegenwoordig heb je zoveel nodig om iets goed te draaien:eek:

Flink wat RAM (minimaal 2 GB eigenlijk voor de nieuwste games, met de 512 MB die je hebt kom je niet ver.), goeie processor, minimaal dual-core..
Alleen een goeie videokaart helpt niet veel :D (als de rest 'slecht' is)

Niewste games.. Shadowrun adviseert bijvoorbeeld al een core 2 extreme, 2 GB ram en een 8800 GTS.
Medal of honor airborne zal denk ik ook wel aardig wat zware eisen stellen.

Ik kan ook aardig gamen, maar ik kom niet verder dan NFS carbon :p

ik leef met je mee :p ik ook niet maar quake 4 loopt nog behoorlijk goed met high detail loopt die lekker maar met ultra is net iets te zwaar

maar khoef voorlopig nog geen dx 10 mijn x1650 pro trek de dx 9 games nu nog goed dus.
als er geen dx 9 games meer worden gemaakt zie ik wel verder.

Ok maar het hoeft ook niet zo Dx10 te zijn hoor.
ik wil gewoon wat hogere fps in Battlefield 2, Battlefield 2142 en Call of Duty 2.
dat zijn games die ik nu altijd speel later koop ik natuurlijk wel een nieuwe pc als er bijna alleen maar dx10 games zijn.
Best veel reacties maar ik weet nog niet welke ik moet nemen:p

Ik zou ook wat meer geheugen kopen. 512 is maar net genoeg voor battlefield 2142, maar met 1 GB loopt het al een heel stuk beter.

oke dan laat ik die video kaartjes en ga ik 1gb werkgeheugen bijkope? een goed merk?

Geheugen EN nieuwe videokaart..

Kingston is een uitstekend merk voor geheugen, en 1 GB kost ongeveer rond de 40 euro.

Maarre... ook al heb je 1 GB/1,5 GB geheugen...dat zal niet veel helpen als je een geforce 4 hebt..

jah ik heb dus een geforce 6 maar ik wil gewoon bf2 spelen met iets meer fps zodat ik ook snel ben ik wordt nu om de 5 seconde neergemaaid door luitjes met 100 fps ...

ik heb vandaag dus een 1gb ram bijgekocht van kingston.
ik merk aardig verschil
topic kan dicht :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan