DRIV3R - 7600GT probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

jim423

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2007
Hoi,

Ik heb het probleem dat als ik DRIV3R speel dat meteen na het laden of (meestal) minuut kan spelen. Temps 7600GT zijn 42C idle 55C stressed en hij mag tot 90 volgens mij.
Daarna komt zwart scherm af en toe loopt het geluid (spel) nog even door en dan moet ik met ctrl alt del afsluiten. Vandaag kreeg ik een stopfout en ik heb drivers 94.71 BETA.
Met deze drivers kan ik na het opnieuw opstarten even spelen zonder fout met 93.71 versie lukt het helemaal niet. 91.71 oude drivers maakt ook niet uit. Heb al patches geprobeerd voor het spel maar helpt ook niet net zoals herinstalleren. Andere spellen zoals Far Cry en Lost Planet doen het zonder problemen. Dus ik heb de DRIV3R van mn m8 geinstalleerd maar precies hetzelfde terwijl die bij hem het wel goed doet. :confused:
Alles is legaal.

AMD 3400+
Zalman ZM500 HP.
MSI Amethyst M.
WD Caviar SE16 2500.
7600GT.

(Je moet msschn wat geduld hebben mn upload is niet zo snel).
http://86.82.3/Pictures/DRIV3R fout.JPG
http://86.82.63/Pictures/DRIV3R.AVI

Laatst bewerkt:
je comp moet het makkelijk aan kunnen dus kdenk ook dat het aant spel ligt. maar hoe heb je de resolutie en details alles staan ? en hoeveel ram heb je in je comp zitten ?

je comp moet het makkelijk aan kunnen dus kdenk ook dat het aant spel ligt. maar hoe heb je de resolutie en details alles staan ? en hoeveel ram heb je in je comp zitten ?

Alles aan, ik heb shadows nu wel uitgezet omdat dat in die fout stond.
1680 x 1050 en heb 1 GB RAM. (Word uitgebreid naar 2 GB).

ik heb een beetje gegoogled en dit kwam ik tegen en jij had het op het allerhoogst staan maar dat kan jou processor niet aan de rest wel.

Minimum Requirements:
1.5GHz P4 or Athlon
256MB RAM
64MB 3D card (GeForce MX not supported) 5.5GB hard drive space

Recommended Requirements:
2.4GHz P4 or equivalent
512MB RAM
128MB Radeon 9600 or GeForce 5600

ik heb een beetje gegoogled en dit kwam ik tegen en jij had het op het allerhoogst staan maar dat kan jou processor niet aan de rest wel.

Minimum Requirements:
1.5GHz P4 or Athlon
256MB RAM
64MB 3D card (GeForce MX not supported) 5.5GB hard drive space

Recommended Requirements:
2.4GHz P4 or equivalent
512MB RAM
128MB Radeon 9600 or GeForce 5600

Ik heb een AMD he. Dus mijn processor is ongeveer een P4 3.4 GHz.
Hij is bovendien ook nog overgeclockt naar 2413 Mhz :D
(Overklokken maakt trouwens niet uit zonder doet spel ook raar).

dan zou ik het ook niet meer weten eigenlijk :p in die fout staat wel met hardeschijf ruimte ook gecheckt ? anders weet ik het niet

dan zou ik het ook niet meer weten eigenlijk :p in die fout staat wel met hardeschijf ruimte ook gecheckt ? anders weet ik het niet

Ja, heb nog 20 GB over ong. Op andere fora dachten ze dat het aan de codering lag van het spel maar bij andere mensen werkt het wel goed.

Hij deed het vandaag weer op 1024 x 768. Lagere resolutie maakt dus ook niet echt uit.
Iemand nog een idee ?

Vaag probleem heb het ook alleen maar met dit spel...

ik zou het niet weten miss uninstall en op nieuw installeren.

en je had toch driver 94.71 beta ? miss is dat het want is een test.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan