Welke hosting?

Status
Niet open voor verdere reacties.

GooGooJansen

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2006
Hallo,

Ik wil bij een hosting bedrijf gaan, dat niet al te duur is. Weten jullie een goede? Ik zal mijn eisen hier opstellen:

1 Domeinnaam (mag ook apart erbij)
Onbeperkte Subdomeinen
50MB WebRuimte (Minimaal)
E-mail (onbeperkt)
E-mailaliassen (ook onbeperkt)
Liefst geen datalimiet

Ik weet het, het zijn veel eisen :p, alvast bedankt!

GooGooJansen

Niet duur, en geen datalimiet horen niet bij mekaar. :)

Ik heb goede ervaringen met Webreus. Die is zeker niet duur, en een hele goede service.

Inderdaad niet duur,
Ik had een belg op msn en ik zei dat ik mijn domein ging registreren. Hij heeft er gelijk voor betaalt en nu krijg ik het gratis van hem (incl. webruimte). Hij betaalt alles, ff kijken hoe dat loopt. Ik houd jullie op de hoogte :thumb: .

GooGooJansen

Laatst bewerkt:
Dat met die belg loopt niet goed :confused: ,

Die aanbiedingen van WebReus lijken me wel wat. Welk pakket heb jij? En is het gemakkelijk om een mailbox etc. aan te maken?

GooGooJansen:thumb:

EDIT:

Heb wat reacties gelezen, 1 op de honderd was SLECHT!
Ik kom hier ZEKER naartoe (als die belg het niet alsnog fixt). Frisian, kun je mij vertellen of het makkelijk is met die mailboxen aanmaken? En ik had ergens gelezen dat jij meer space of zoiets krijgt. Welke gegevens moet ik daarvoor invullen?

Gevonden, op de homepage staat rechtsonderin:

Verdien 50MB aan extra diskruimte door een nieuwe klant aan te brengen (info onder klantlogin)

En nog een vraagg (Jah, het worden er steeds meer), Krijg je bij ieder pakket ook een domeinnaam? <- Opgelost, Nee je krijgt er geen domeinnaam bij, je moet het er apart bij kopen.

Laatst bewerkt:
Sorry Frisian, ik heb het al besteld:o

Ik heb jouw naam: Don Lawrence. (via de site gevonden). Erbij gezet, ik weet niet of het nu allemaal goed gaat.

GooGooJansen

P.S. Als ik de naam weg moet halen, zeg het dan maar;)

GooGooJansen

Sorry voor de laatse reactie, ik heb het momenteel erg druk. :o
Bij Webreus heb ik het aller goedkoopste pakket, simpelweg omdat er niet veel data nodig is bij mijn website.
Je kunt tussentijds altijd weer upgraden als het goed is.

Verder is Don Lawrence weer een andere site, zit gewoon op de webruimte van mijn provider, maar dat maakt verder niets uit hoor. :)

Extra email adressen kunnen je aanmaken in Plesk configuratiescherm, in "Domeinnaam ---> Mail", je krijgt dan inderdaad naamnaarkeuze@jouwdomeinnaam.nl

Ok, bedankt. Ik heb ook het goedkoopste pakket.
Ik had de naam gebruikt zodat jij 50MB extra ruimte kreeg, althans dat hoopte ik. Ik weet niet of je onder die naam daar geregistreerd staat. Maar ik kan geen mail versturen met Outlook Express. Wat is dat met die 'speciale' instellingen. En kun je dat ook uitzetten? Ik heb namelijk een 'bedrijfje' gestart, maar dan is het wel handig om terug te kunnen mailen. En die webmail is tergend traag:o.

GooGooJansen

Laatst bewerkt:
Wat is dat met die 'speciale' instellingen. En kun je dat ook uitzetten? Ik heb namelijk een 'bedrijfje' gestart, maar dan is het wel handig om terug te kunnen mailen. En die webmail is tergend traag.Wat is dat met die 'speciale' instellingen. En kun je dat ook uitzetten? Ik heb namelijk een 'bedrijfje' gestart, maar dan is het wel handig om terug te kunnen mailen. En die webmail is tergend traag.
Als het goed is heb je van Webreus info gekregen hoe je de instellingen kunt veranderen/bekijken in Plesk.
In Plesk kun dus ook extra mail accounts instellen om daarna binnen te halen in Outlook (pop3).
Ook deze info heb je van Webreus gekregen als goed is? (account instellingen ed.)

Laatst bewerkt:
Deze heb ik inderdaad gekregen, maar ik kan geen mail verzenden. Ik heb pop3.domeinnaam.nl en smtp.domeinnaam.nl ingevuld. Ik kan wel mail ontvangen, maar niet versturen. Ik snap het probleem niet:(.

GooGooJansen

Ik heb even gekeken naar mijn instellingen.
Pop3 en SMTP spreken voor zich, maar je moet wel "Voor deze server is verificatie vereist" aanvinken. Vul daar je accountgegeven in.
Dan moet het lukken.

Ik kom niet verder:( Krijg steeds een fout.

Het maken van een verbinding met de server is misllukt. Account: 'server', Server:'server', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10060, Foutnummer: 0x800CCC0E

Laatst bewerkt:
Vreemd. Heb je alle accountgegevens goed ingevuld?
Gebruikersnaam en wachtwoord kloppen?
Tjek nog eens je accountgegevens, mocht het dan nog niet lukken zou ik even contact opnemen met de helpdesk.

Ps. je hebt zelf een nieuwe emailaccount aangemaakt in Plesk? De accontgegevens die je daar ingevoerd hebt, ook goed ingevuld in Outlook?

Ik heb 5 verschillende accounts geprobeerd, heb jij ook zo'n zeer trage webmail? Ik heb gevraagd of ze er een andere webmail op konden zetten, nu maar wachten op antwiird. Ik houd je op de hoogte:thumb:

Vreemd. Ik heb ook een Planet abo, en hier werkt alles prima.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan