Asus Radeon AX1650 Pro

• Onderwerp starter Onderwerp starter @xa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Sapphire

Hoi frankwannet, ja dat klopt zo gaat het ook. Heb jij daar een oplossing voor gevonden!!
en heb je ook je LOGO van je moederbord vertekend bij het opstarten.

Mvgr, @axa.

Hoi frankwannet, ja dat klopt zo gaat het ook. Heb jij daar een oplossing voor gevonden!!
en heb je ook je LOGO van je moederbord vertekend bij het opstarten.

Mvgr, @axa.

oplossing voor dat hikje hoeft niet!
is normaal loopt ie als het ware een test van de drivers door.

logo heb ik geen last van en ook nooit gehad(x850xt platium edition)
weet daar ook geen oplossing voor.

Sapphire

Hoi frankwannet, er is net tegen mij gezegd door ander lid dat er nieuwe drivers zijn. Moet die updaten en zo ja welke, de gehele SUITE of alleen de Display drivers. Heb jij die ook geupdate naar v.7.8 en er over heen geinstalleerd of eerst de oude er af halen!! maar ik hoor niets meer.

groet, @xa.

Hoi frankwannet, er is net tegen mij gezegd door ander lid dat er nieuwe drivers zijn. Moet die updaten en zo ja welke, de gehele SUITE of alleen de Display drivers. Heb jij die ook geupdate naar v.7.8 en er over heen geinstalleerd of eerst de oude er af halen!! maar ik hoor niets meer.

groet, @xa.

ik heb je andere topic ook gelezen ja.(mrmusic toffe peer)
heb zelf zo'n 10 minuten terug de nieuwe drivers geinstalleerd(7.8)

wel haal ik eerst altijd de oude drivers eraf
pc herstart
nieuwe drivers(drivers only)installeren
pc herstart

ps ik gebruik dus nooit de suitte(maar dat is ieder voor zich)

http://ati.amd.com/support/driver.html

Laatst bewerkt:
Sapphire

frankwannet, ok bedankt dan update ik alleen de drivers en zal eerst de oude verwijderen.

groet, @xa.

Sapphire

Hoi frankwannet, ik heb de de gehele software van ATI verwijdert en alleen de Display drivers geinstalleerd je gelooft het niet maar dat HIKJE waar we het over hadden is WEG. Of het wegblijft is 'n tweede maar op het ogenblik is het weg. Ben me nu aan het bedenken of ik ook nog de Suite moet installeren, daar zitten toch bepaalde progjes in die je misschien kunt gebruiken of vind je dat overbodig.

Groetjes, @xa. (Jo)

die progjes is ieder voor zich.

zoals ik al zei ik gebruik het niet.
heb dat wel eens gedaan maar deed er niks mee.
maar het kan geen kwaad om het ook eens te installeren en kijken wat het is.
vindt je het niks dan installeer je weer alleen de drivers.

na jij geen hikje meer zit ik er nog mee.
maar ja al een paar jaar aan gewend.

gr

Laatst bewerkt:
Sapphire

Hoi frankwannet, na dat ik alles had verwijdert heb ik alleen de drivers geinstalleerd en toen ging alles perfect en het hikje was weg. Die progjes die laat ik ook nog even weg is net wat je zegt wat moet je emee en wanneer gebruik je ze, wat mij wel op viel was dat ik bij de eerste keer dat ik de drivers installeerde had ik ze niet in de Programfiles gezet maar gewoon in een losse map en toen was die hik weg.

Toen wilde ik het zeker weten en heb toen de drivers naar de map Programfiles gesleept en toen de pc opnieuw opgestart en ja hoor het hikje was weer terug en starte nog een venster mee op met de naam ( SUPPORT) toen heb ik weer alles weer verwijdert. Vervolgen heb ik de drivers opnieuw geinstalleerd onder Programfiles en tot nu toe geen hikje meer gehad, dus we wachten af of het zo blijft. Hou ons op de hoogte als je het ook heb weggekregen, ik moet wel zeggen ik vewijder alles met een uninstaller programma en die haalt echt alles weg en wat achter blijft heb ik ook nog een registercleaner voor en dan pas ga ik installeren.

Groetjes, @xa (Jo).

hoi axa

zet jij de drivers niet in map drivers?

voor alles goed verwijderen gebruik ik ccleaner en drivercleaner.

werkt ook prima

groet

Sapphire

Hoi frankwannet, ik installeer gewoon altijd alles in de Programfiles en heb geen apparte map voor drivers aangemaakt en ook nooit gedaan en dat werkt prima zo. Ik gebruik om te verwijderen het programma Your Uninstaller en RegistryTuneUp voor de restjes wat achter blijven in het register prima progjes. Ik wil je wel nog ff vragen als jij je pc opstart maakt die fan van je videokaart dan ook even een raar geluidje wat maar even paar seconden duurt! we zullen zeggen het opspinnen van de fan. Ik heb nu weer de pc opgestart maar ook weer zonder hikje in het scherm het werkt perfect zo met die nieuwe driver.

Groetjes, @xa.

ja mijn fan draait ook ff op volle snelheid en zakt dan weer terug.

ik ga ook eens proberen om die drivers in frogram files te zetten.

kijken of hikje weg is

Sapphire

Hoi, dat gaat van alleen je moet al je gaat installeren even opletten. Daar word gevraagd waar hij de drivers moet installeren dus ga je naar de map Program Files en dubbelklik er op dan komt er te staan b.v C:\ Programfiles\ATI OK en dan maar installeren. Laat maar wat van je horen of het is gelukt.

groet, @xa.

Sapphire

Hoi frankwannet, heb je ook al eens je schijf op fouten laten nakijken met het 5 stappenplan dat maakt soms veel goed en even erachteraan derfragmenteren. Je moet maar denken het moet en zal lukken nooit opgeven dat woord kunnen we hier in Maastricht niet. Hou mij op de hoogte ik weet dat je het wegkrijgt hoe daar komen we wel uit.

groet, @xa.

nou ja ik stoor me er niet aan en heb dit al vanaf begin van me pc.
ati 9200/9600xt/850xtpe.

mijn pc scan ik regelmatig op alles wat los en vast zit laat maar zeggen.

we zien het wel

bevalt je kaart wel goed?

Sapphire

Ja de kaart bevalt me wel alleen nog even kijken wat met die fan is bij een koude start en dan zien we wel weer verder, ook dat word opgelost.

Groetjes, @xa.

Sapphire

Hallo allemaal, ik wil het toch nog even hebben over mijn videokaart de Sapphire Radeon X1650 Pro AGP met 512 MB geheugen. Het is een prima kaart laten we dit even voor op stellen en werkt perfect, alleen bij een koude opstart maakt de FAN op de videokaart een beetje lawaai en dat duurt ongeveer 20 seconden en dan is niets meer er van te horen!.

Heeft er iemand ook zo een kaart in zijn pc zitten zo ja dan had ik graag wat meer van gehoord, ik heb deze pas een paar dagen geleden gekocht en kan hem zo omruilen alleen is dat de oplossing als het misschien normaal is daar om deze vraag op het forum. Ik heb de apparte voedingskabel voor op de videokaart (platte stekker)) met een splitter van af mijn DVD-schrijver als voeding genomen. Ik neem aan dat dit geen invloed kan hebben met dit geluid wat ik hoor neem ik aan, het is maar dat jullie dit even weten.

Groetjes, @xa.

Sapphire

Hoi rickmeister, het is een geweldige kaart alleen als ik de pc opstart maakt de FAN van de videokaart ongevoor 20 seconden lang een raar geluid ik weet niet hoe ik dit moet uitleggen. Als dit geluid eenmaal voorbij is loopt alles als gesmeerd en dat vind ik juist raar, daarom is mijn vraag aan jou als jij de zelfde kaart hebt als je de pc opstart hoor je dan ook die fan bewijze van spreken opspinnen klink wat raar maar zo hoort het aan.

Groetjes, @xa.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan