Software opnieuw installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

gixxergirl

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2007
Wij hebben hier software voor een labelprinter maar deze trialversie is verlopen. Dit komt mede doordat ik op vakantie ben geweest. Nu heb ik bij het bedrijf aangeklopt en kunnen wij een originele versie kopen zeg maar. Alleen hier is een levertijd aanverbonden. Nu hebben ze gezegt je kan de software van de pc verwijderen en opnieuw installeren. Heb dit natuurlijk ook al gedaan maar hij doet het niet. Weet wel dat het mogelijk is maar heb op dit moment een pc met vista.

Iemand die mij kan uitleggen hoe ik de software helemaal verwijder van de pc en dan opnieuw kan installeren zodat ik zolang de trialversie kan gebruiken.

Hoi,

Heb je de software via het configuratiescherm verwijderd?

Je hebt gelijk Robert ....

Ik ging er in mijn naïeviteit van uit dat met 'Ze hebben gezegd ...' de leverancier bedoeld werd. Maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet :rolleyes:

Gixxergirl: even informeren bij de leverancier hoe je dat herinstalleren van de trial-vesie precies moet doen .... :p

Dat mag volgens mij hellemaal niet. Je proef tijd is al verlopen.

Ja maar de originele versie is besteld en lange levertijd ze hebben zelf gezegt zet de trial nog maar een keer er op,maar moet dus nog iets verwijderen geloof ik maar krijg hem niet op nieuw geinstalleerd

Je hebt gelijk Robert ....

Ik ging er in mijn naïeviteit van uit dat met 'Ze hebben gezegd ...' de leverancier bedoeld werd. Maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet :rolleyes:

Gixxergirl: even informeren bij de leverancier hoe je dat herinstalleren van de trial-vesie precies moet doen .... :p

Ja dat kunnen ze mij niet vertellen omdat ik met vista werk....... en niet met xp werk zeggen ze. Dus vandaar dat ik hier de vraag heb gepost

Er moet waarschijnlijk een (uiteraard opzettelijk i.v.m. een trailversie) achtergebleven registersleutel verwijderd worden.

Ik eens zien of ik die kan vinden,ben het proggie aan het downloaden.

Het zou mij overigens niet verbazen,dat mrmusic dit momenteel nu ook doet? ;)

Greetz

Ja maar de originele versie is besteld en lange levertijd ze hebben zelf gezegt zet de trial nog maar een keer er op
Gezien het feit,dat het niet verboden is om overbodige registersleutels te verwijderen en bovenstaande quote in aanmerking genomen,zie ik geen probleem in de volgende en hopelijk werkende oplossing.

Ik kon geen foutmelding simuleren,door de datum van de PC 4mnd vooruit te zetten,dus heb ik het programma gedeïnstalleerd en het register nagekeken.

Ga naar Start > Uitvoeren en type daar "regedit" zonder de " tekens en enter.

Maak eerst een backup via Bestand > Exporteren.

Dan,Bewerken > Zoeken en type "jetmark" zonder de " tekens en enter.

Als er in het linker gedeelte van het schem een map Jetmark geselecteerd staat,klik er dan met rechts op en verwijder.

Staat de map er (nog) niet,gebruik dan de F3 toets totdat hij er wel komt te staan en dan verwijderen.

Sluit daarna regedit weer af met alle mapjes gesloten.

Start uit voorzorg de PC opnieuw op en kijk of je weer kunt installeren.

Greetz

Laatst bewerkt:
Gezien het feit,dat het niet verboden is om overbodige registersleutels te verwijderen en bovenstaande quote in aanmerking genomen,zie ik geen probleem in de volgende en hopelijk werkende oplossing.

Ik kon geen foutmelding simuleren,door de datum van de PC 4mnd vooruit te zetten,dus heb ik het programma gedeïnstalleerd en het register nagekeken.

Ga naar Start > Uitvoeren en type daar "regedit" zonder de " tekens en enter.

Maak eerst een backup via Bestand > Exporteren.

Dan,Bewerken > Zoeken en type "jetmark" zonder de " tekens en enter.

Als er in het linker gedeelte van het schem een map Jetmark geselecteerd staat,klik er dan met rechts op en verwijder.

Staat de map er (nog) niet,gebruik dan de F3 toets totdat hij er wel komt te staan en dan verwijderen.

Sluit daarna regedit weer af met alle mapjes gesloten.

Start uit voorzorg de PC opnieuw op en kijk of je weer kunt installeren.

Greetz

Uuhh ik vind uitvoeren niet,bij xp wel maar bij vista niet... of staat het ergens verborgen ofzo?

Klik met rechts op de Startknop en kies eigenschappen.Kies dan "Klassiek Menu Start",toepassen en OK.

Als het goed is zie je nu wel Uitvoeren.

Greetz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan