Beeldscherm op zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lisje1987

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2005
Hallo,

Ik heb een probleempje met mijn beeldscherm.
Na 10 minuten geen activiteit start de schermbeveiliging/screensaver op. Toen ik na een halfuurtje terug kwam bij de pc, was het beeldscherm ineens zwart, hoewel de muisaanwijzer nog wel te zien is, en ook te bewegen, alleen er geneurt niks!
Ik kan klikken wat ik wil, en op elke toets drukken, maar dat beeld blijft zwart.
Het lampje van het beeldscherm is op dat moment ook gewoon groen, wat wil zeggen dat ie 'aan' is en dus niet in slaapstand o.i.d.
Ik heb toen maar op de aan/uit knop gedrukt, waarna de pc afsluit. Hij geeft dan wel eerst het Vista scherm weer met 'Afsluiten...' en daarna gaat hij dus gewoon uit.
Ik heb de drivers van mijn video-kaart helemaal up-to-date dus dat lijkt me niet het probleem.
Heeft er hier iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?

Beeldscherm is hoogst waarschijnlijk gewoon stuk,heb je er nog garantie op?

Beeldscherm is hoogst waarschijnlijk gewoon stuk,heb je er nog garantie op?

Ja dat wel. Beeldscherm is nog geen jaar oud :confused:
Maar als ie echt stuk is, zou ik er dan niet veel meer last van hebben?
Ik bedoel, dit probleem is het enige wat ie heeft. Voor de rest nog niks meegemaakt. Geen geknipper of niet aanwillen ofzo.
Maar ik ben ook geen expert natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Op het beeldscherm zitten waarschijnlijk ook knopjes waarmee je instellingen kunt wijzigen "licht donker etc",lukt dat niet zou met het beeldscherm terug gaan naar de winkel aangezien je nog garantie hebt!

Op het beeldscherm zitten waarschijnlijk ook knopjes waarmee je instellingen kunt wijzigen "licht donker etc",lukt dat niet zou met het beeldscherm terug gaan naar de winkel aangezien je nog garantie hebt!

Ja dat klopt, die zitten erop. Maar dat heeft in dit geval geen nut.

Ik moet er wel even bijzeggen nu; Ik heb een dual-boot systeem, met zowel Vista als XP.
Ik gebruik normaal eigenlijk altijd Vista maar ben nu teruggegaan naar XP om uit te zoeken of ik daar hetzelfde probleem zou hebben. En dat is dus niet het geval!
In XP blijft alles gewoon draaien, geen problemen.
Dus ik denk toch niet dat het echt aan het beeldscherm ligt nu.

Het lijkt me ook zeer sterk dat het beeldscherm kapot is terwijl je gewoon je muis kan zien en kan bewegen.
Ik heb zelf geen vista maar ik denk dat het daar dan wel aan zal liggen.

Het lijkt me ook zeer sterk dat het beeldscherm kapot is terwijl je gewoon je muis kan zien en kan bewegen.
Ik heb zelf geen vista maar ik denk dat het daar dan wel aan zal liggen.

ja dat lijkt mij dus ook. Overigens is het stomme dat het gisteren de hele dag goed is gegaan. PC heeft de hele dag aangestaan maar het beeldscherm is niet vast blijven staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan