kassandrus
Gebruiker
- Lid geworden
- 4 mrt 2006
Ik heb het volgende probleem: al enige jaren heb ik thuis een draadloos netwerk. Als (ADSL) modem/router heb ik een linksys wireless-g. Eén pc is via een kabel op het modem aangesloten. Nooit problemen. Sinds een kleine week geeft de PC die via een kabel op het modem is aangesloten, bijna voortdurend als foutboodschap "LAN verbinding. Eén van de netwerkkabels is niet aangesloten".
Inladen van pagina's duurt hierdoor ook beduidend langer. De melding verschijnt alleen als er gebruik wordt gemaakt van internet en het is en soort knipperlicht. Uitermate irritant. Verbinding via draadloos netwerk is zonder probleem.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? Ik heb uiteraard kabelverbinding al verschillende keren gecontroleerd: hier is echt niets mis mee... Ook modem en PC al verschillende keren opnieuw opgestart, geen effect.
O ja, ik gebruik windows XP als besturingssysteem
Inladen van pagina's duurt hierdoor ook beduidend langer. De melding verschijnt alleen als er gebruik wordt gemaakt van internet en het is en soort knipperlicht. Uitermate irritant. Verbinding via draadloos netwerk is zonder probleem.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? Ik heb uiteraard kabelverbinding al verschillende keren gecontroleerd: hier is echt niets mis mee... Ook modem en PC al verschillende keren opnieuw opgestart, geen effect.
O ja, ik gebruik windows XP als besturingssysteem
Laatst bewerkt: