Verschil en voor- nadelen ADSL en Kabelinternet+telefonie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yari02

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jun 2002
Ik gebruik nu via de kabel TV en Internet Cable-Easy van Casema (35 euro) en kabeltelefoon van Levelfour v. 10 euro p. mnd. incl. bellen (apart tel.modem naast - gekoppeld aan - het modem van Casema). Die telefoon werkt NIET goed en de technische ondersteuning van Levelfour zegt dat het probleem 'm waarschijnlijk zit in het feit dat de upload capaciteit van Casema niet goed van kwaliteit is (packetloss).
't zal allemaal wel waar zijn, maar ik ben het zat (duurt al ruim 'n jaar) en sta nu op het punt te veranderen.

Wat is betrouwbaarder (met name wat betreft de telefonie) ?
Ik ben 'n 'gewone' internetgebruiker; gewoon surfen voor informatie zoeken en wat zakelijke dingen. Geen downloaden of andere toestanden die veel snelheid vereisen.
Wat kan ik dan het beste nemen en wat zijn de verschillen en de voor- nadelen wat betreft ADSL+telefonie en Kabelinternet+telefonie.

Waarom neem je niet gewoon telefoon van Casema erbij?

Werkt super, is voordelig en bij aanschaf van de telefoondienst in combinatie met je bestaande internetverbinding krijg je nog korting ook!

Betrouwbaarheid + telefonie = KPN
Zij garanderen 100% uptime.
Je kan voor een €10,- per maand het meest basis pakket krijgen
http://www.kpn.com/kpn/show/id=1742691

Als je zelf niet veel belt(ivm iets hogere gesprekstarieven) en garantie wil dat het werkt, kan je het beste dit doen.

Dan kan je er beter geen internet bij nemen, want dan krijg je weer een VoIP aansluiting en daar zijn wel weer veel problemen mee(geweest).

____

Bij Casema telefonie nemen is ook een optie.
Maar wees er wel van bewust, als je signaal weg is voor het internet op een of andere mainer, dan is ook je telefonie signaal weg.

Waarom neem je niet gewoon telefoon van Casema erbij?

Werkt super, is voordelig en bij aanschaf van de telefoondienst in combinatie met je bestaande internetverbinding krijg je nog korting ook!

Ik kan die aanbieding nergens vinden ! Kan je me de weg wijzen (internetlink) ?

Bedankt voor de hulp.
Casema midi, uitgebreid met telefonie (eerste twee maanden gratis).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan