Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hee heb je al op de site van asus gekeken.
Je kan hem gewoon inbouwen hoor.
Je moet dan wel Windows opnieuw installeren anders gaat zeer waarschijnlijk je huidige Windows-installatie moeilijk doen.
Dit zijn alle drivers van je moederbord die je eerst kan downloaden:
http://support.asus.com/download/do...8N-SLI&product=1&type=Drivers&SLanguage=en-us
dus ik heb ze.. en nu, branden op cd? sorry, voor de noobelijkheid ik heb nog nooit een pc opengemaakt xD
een moderbord plaatsen moet voorzichtig en secuur gebeuren. heb je dit nog nooit gedaan, bspaar je een hoop elende en haal er iemand bij die dat vaker heeft gedaan. je moet inderdaad de drivers downloaden, op cd zetten en dan die cd bewaren. een tip is om de cd die je brand de drivers in volgorde te branden. noem ze bjivoorbeeld driver1.exe etc in plaats van dat je ze als de orginele exe bestanden eropzet. weet je later ook nog de volgorde. ik adviseerje de volgende volgorde: chipset, video,audio, netwerk driver. chipset is veruit het belangrijste, als je die later doet kan het weer extra driver conflicten geven en kan je weer van voren af aan. Loop alle aansluitingen op het moederbord even goed na voor je met windows begint, dan ga je dus windows instaleren. als je windows helemaal geinstaleerd hebt, dan mag je de drivers instaleren. als je dat ook hebt gedaan, ben je klaar en kan je van je nieuwe moederbord gaan genieten.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.