IE startte niet meer op, totdat ik Omnipage verwijderde!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dillondarko

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 apr 2007
Hoi,

Net heb ik een probleem gehad met Internet Explorer 7 in Windows Vista.

IE startte niet meer op, en gaf de foutmelding ''Internet explorer reageert niet meer''.

Dus ik ben gaan zoeken of Firefox nog ergens in een downloadmapje stond, niet dus.

Ik had IE al geprobeerd te starten zonder invoegtoepassingen, geen resultaat.

Ik klikte per ongeluk op ''als administrator uitvoeren'' in het rechermuisknopmenu op het IE icoontje.

Tot mijn verbazing, startte IE gewoon op!

Dus ik ben gaan zoeken naar de oplossing voor mijn probleem.

Ik stuitte erop dat ik ''Scansoft Omnipage'' (standaard meegeleverd bij alle Canon scanners) moest verwijderen.

Dit was de oplossing.

Dus voor iedereen die ditzelfde probleem heeft, verwijder Omnipage!

[offtopic]Zou deze sticky kunnen?[/offtopic]

Wat mij betreft gaat deze niet sticky. Het is heel mooi dat het voor jou opgelost is maar hoevaak is deze vraag al voorbij gekomen op helpmij?

Sticky's worden alleen gezet als het voor heel veel personen geldt of zeer handig kan zijn voor veel personen.

Als we die van jou sticky zetten kunnen we elke oplossing wel sticky gaan zetten

Dan gaat ie lekker niet sticky, jij je zin.:mad:

Vooral zo reageren...maak je vrienden mee.....

Ik geef alleen MIJN gedachte over de sticky. Het is niet zo dat mijn wil wet is.....voor hetzelfde geld kan een andere mod dit wel nuttig vinden maar als jij al zo reageert lijkt me de kans wel kleiner worden

Laatst bewerkt:
Sorry, was een beetje geirri. Had niet echt in de gaten dat het JOUW gedachte was. Eigenlijk heb je ook wel een beetje gelijk. Maargoed, ik hou er over op.:thumb:

Mario's gedacht, was ook mijn gedachte, dus daarom voor mij ook geen sticky.
Mocht je weer een vraag als deze hebben mag je dat in het vervolg ook per mail doen trouwens. Ik vind het een beetje vreemd om dat zo op het forum te doen, of -zoals vorige week- per misbruikmelding.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan