Lege pagina's ??

• Onderwerp starter Onderwerp starter Eev
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Eev

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2007
Ik weet niet of dit iets met virussen te maken heeft, maar ik weet ook niet wat het wél is..
Afentoe als ik een site open, worden er ineens 50 lege pagina's achter elkaar geopend. Ik heb
nu net een nieuwe laptop en het is 1 x gebeurt. Op de laptop van m'n zus al veel vaker, en de
gewone computer liep helemaal vast. Is dit een foutje van Internet Explorer want met Firefox heb ik het volgens mij nog nooit gehad :confused:
Ik hoop dat iemand me hier kan helpen want nu die gewone comp ook nog is plat ligt door
een trojan wil ik echt niks meer op m'n laptop hebben :(

Hoi,

... ik denk dat je zelf bijna het antwoord al hebt gegeven op je vraag.
Zou me niks verbazen als het inderdaad een virus is.
Ik werk al jaren met IE en heb iets dergelijks nog nooit meegemaakt (ook niet met IE7).
Dus zoek vooral de oorzaak niet in je browser en laat je niet gek maken door die - ten gunste van firefox uitvallende - vergelijkingen.
Dus: oorzaak niet in IE, wel op je notebook / pc / notebook zus. Een goeie virusscanner ... heb je die wel .... op je pc en je zus .....
Evt. een 'on-line' scanner er overheen laten gaan, die zijn makkelijk te vinden

Ik deze laptop nu 3 dagen.. er zit Norton op, op die van m'n zus en die andere pc ook (maar bij die twee kan ik het nog begrijpen, is veel mee gedownload enz)
Ik ben nu een scan aan het doen, vind het wel raar dat dat virus dan toevallig net op alle drie de computers aanwezig is :confused:

Wat me opvalt is dat jij en je zus hetzelfde probleem hebben.
Is dit met een bepaald webadres wat jullie regelmatig bezoeken ?
Geef dit adres dan eens, dan kunnen we kijken of wij dit zelfde probleem hebben met dat adres.