Heb service pack 2.0 geiinstalleerd maar nu kan ik met de Sims 2 alleen in 800X600

Status
Niet open voor verdere reacties.

ramon92

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2007
Ik heb nu al een hele tijd een probleem met mijn grafische kaart. Ik heb Windows Xp service pack 2 geiinstalleerd maar nu kan ik met de Sims 2 alleen in 800X600 spelen. Met windows media player 11 kan ik wel volledig scherm, maar dan is het beeld heel traag. Ik heb al op de website van XGI gekeken maar daar hadden ze niet de driver voor mijn video kaart. Ik heb een XGI Volari Family v1.13. Ik heb ook al direct x 9c geiinstalleerd maar werkt ook niet. Wat kan ik doen....

Het werkt nog niet. Maar ik ga denk ik weer de oude XP installeren

Ja maar nu ga ik de gewone XP installeren en niet de service pack

Zou het niet doen, levert heel veel meer andere problemen op!!

Probeer eens de snelkopeling te starten via rechtermuisknop, compatibliteit en selecteer daar, dit programma draaien onder windows 2000, misschiens dat het nu werkt, omdat het op een oudere windows word gedraaid.

Veel succes ;)

We hebben het over Windows XP hoor...

@TS
Windows XP zonder SP2 is als een oude zonder onderhoudsbeurten. Veiligheidsproblemen, niet goed om kunnen gaan met grote harddisken, mogelijke driverproblemen en noem maar op...

Geef eens de volledige naam en typenummer van je moederbord

We hebben het over Windows XP hoor...

@TS
Windows XP zonder SP2 is als een oude zonder onderhoudsbeurten. Veiligheidsproblemen, niet goed om kunnen gaan met grote harddisken, mogelijke driverproblemen en noem maar op...

Geef eens de volledige naam en typenummer van je moederbord

Ik heb een PCChips M848A moederbord

Ga eens naar deze site:

http://www.pcchips.com.tw/PCCWebSit...iver&DetailDesc=M848A(V5.0)&MenuID=39&LanID=0

Download de bovenste: SiS Aceleration Graphic Port

en probeer die eens...

EDIT:

Sorry, mijn fout, is van de onboard video chip, jij hebt een losse kaart...

Hier staat volgens mij nog wel een goede:

http://www.totallydrivers.com/device.php?id=79306

Mijn excuses dat ik zolang niets van mij heb laten horen ivm omstandigheden.. Ik heb de pc opnieuw geiistalleerd met xp sp 2.0 drivers opnieuw geiinstalleerd, maar werkt nog niet.. ik wordt er nu een beetje gek van ik denk dat mijn video kaart niet meer goed is.

Ramon.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan