autorun geeft error

Status
Niet open voor verdere reacties.

lagast

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 aug 2007
Ik heb sinds gisteren Colin mcrae dirt gedownload via utorrent. Door plaatstekort, komt de hele map op de D schijf.
Wanneer ik de download open zie ik een heleboel mappen, ik open de 1e. Daarin vind ik 2 bestanden : cmdirt.mdf en cmdirt.mds. Ik open cmdirt.mdf met Poweriso (=daemon tools/alcohol 120%) Waarin ik verschillende bestanden terugvind. Ik start de autorun en er komt een klein menutje. Ik klik op install en er verschijnt plots een error die zegt : "ga naar configuratiescherm en configureer de systeemonderdelen"
(Ik heb nog altijd niets gemounted)

Nu probeer ik het eens door data1.cab te mounten, en als ik dat probeer : "kan het opgegeven bestand cmdirt.mdf niet terugvinden."

Ik weet hier echt geen raad mee, weet iemand hoe ik de game toch kan installeren, aangezien het autorun menu opstarte, maar dan weer wegsprong na op install te drukken, denk ik dat het toch een werkende download moet zijn, maar hoe krijg ik hem geinstalleerd?

plz help

Je dient eerst de bestanden met de extensie mdf en mds uitgepakt te hebben, die kun je mounten met Daemontools en vanaf de virtuele cd installeren.

Je kunt geen cab bestanden mounten en ook niet ingepakte images, zo ook kun je niet installeren vanuit ingepakte images.

Je dient eerst de bestanden met de extensie mdf en mds uitgepakt te hebben, die kun je mounten met Daemontools en vanaf de virtuele cd installeren.

Je kunt geen cab bestanden mounten en ook niet ingepakte images, zo ook kun je niet installeren vanuit ingepakte images.

Nee hoor, je kan mdf en mds files gewoon laden in daemontools (zorg wel dat je een van de laatste versies hebt) en dan kan je het spel zo installeren

Nee hoor, je kan mdf en mds files gewoon laden in daemontools (zorg wel dat je een van de laatste versies hebt) en dan kan je het spel zo installeren

Tjonge tjong, lezen aub.:shocked:

Die files zijn ingepakt in een rar of zip, die moet je eerst uitpakken, dat staat er.:rolleyes:

wel, ik heb dat mdf bestand geopend met poweriso (daemon werkt precies niet op mijn pc, kheb et al verschillende keren proberen installeren, en het gaat niet echt) als ik die mdf dus open in poweriso, krijg ik dit : http://img406.imageshack.us/my.php?image=naamloospe0.jpg

als ik die setup open (run file directly) dan verschijnt er even een zandloper, maar er volgt niets. Als ik die autorun opstart, verschijnt het autorun menu en klik ik op install, dan verdwijnt het autorun menu weer en komt er een error die zegt : "ga naar het configuratiescherm en configureer de systeemonderdelen". Dus sta ik nog steeds even ver.

Als ik dan iets probeer te mounten, de setup bv: zegt hij dat hij het bestand cmdirt.mdf niet kan vinden
ik hoop echt dat ik dit spel nog in gang krijg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan